Onze verzorgshet Lady

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Welke foto vinden jullie het leukst ?

A: Foto 1
7 (58%)
B: Foto 2
1 (8%)
C: Foto 3
3 (25%)
D: Foto 4
1 (8%)

Totaal aantal stemmen: 12

Bumba01

Re: Onze verzorgshet Lady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-05 08:33

abiaslover schreef:
nee precies lady is een super schat amar af ent oe denkt ze dat ze nog 1 jaar is en dat ze wat van dan kan bokken wat wij natuurlijk NIET accepteren

nOu af en tOe laten we haar Ook wel weer gaan hOor ..Tong uitsteken Dan gaan we af en tOe een stukje in galOp en dan bOkt ze een keer de rOnte in Tong uitsteken

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 10:03

Hoi ,

Nou ik had jullie nog een paar andere foto's van Lady belooft , helaas had ik nog geen rijfoto's , maar ik denk dat ik die vanavond in het bos ga maken .

Hier zijn de foto's :

Afbeelding
Mooie stand Tong uitsteken

Afbeelding
Lief koppie Bloos

Wat vinden jullie ? Ik vind ze allebei wel leuk
Groetjes Emkelover , Abiaslover en hoefjes van Lady Tong uitsteken

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 10:55

Het sharona..leuk dat je nu ook met Lady naar buiten mag he Knipoog
Vanavond kunnen we dan lekker kijken hyoe ze reageerd buiten.
Zal wel goedgaan aangezien ik met Blacky of Kimba mee ga Clown

Bi0n_Tiffiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 10:59

ik vind deze fotos egt veel en veel leuker Haha! ik zou de 2e uitvergroten Haha! Voor die andere fotos had ik de eerste gekozen

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 11:04

Bi0n_Tiffiej schreef:
ik vind deze fotos egt veel en veel leuker Haha! ik zou de 2e uitvergroten Haha! Voor die andere fotos had ik de eerste gekozen

Hoi ,

Ja dat ga ik ook doen Knipoog

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-05 16:34

Hoii:D

Nou , ik had gister dus voor de eerste keer buiten gereden met Lady . Linsey , Rianne ( kimbalover ) en Blacky ( shet van Rianne ) gingen mee . Helaas was ik het fototoestel vergeten Tong uitsteken Huilen

Nou vandaag dus weer een lekkere buitenrit gemaakt samen met Linny en deze keer wel met foto's .. Het zijn er 8 . Hier komen ze :

Afbeelding
Beetje aan de teugel staan haha Bloos

Afbeelding
Lady en Linny voor een boerderij in Diepenveen

Afbeelding
Stiekem opzij kijken Knipoog

Afbeelding
Lady en Linny ..Lieve foto Bloos Lovers

Afbeelding
Ik en Lady .. Ik had het net zo warm Tong uitsteken Kun je ook wel aan die kop van mij zien Bloos

Afbeelding
Lady en Linny .. kusje Lovers

Afbeelding
Ik en Lady .. Kusjee .. weer die rode kop van mij he Tong uitsteken

Afbeelding
Ladyy .. onze skattie he linny Lovers

Haha je kon echt wel zien dat we het warm hadden ofniet Linny Tong uitsteken Maar het was een hele leuke buitenrit Bloos

Misschien vinden julllie sommige foto's een beetje afgehakt ( zelf vind ik van niet ) , maar a.u.b geen gezeur daar over .. Bloos

Groetjes Sharona , Linny en Lady

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-05 21:13

Hier kan ik ook zo Boos! om worden!!

Ik ben met de eigenaar van Lady ( meisje van 12 jaar ) op msn aan het praten . En ik had een foto van Lady op mijn display . Ja zegt ze wie is dat paardje dan Verward Ik denk zo van als je een eigen pony hebt herken je hem toch wel ? Verward Maarja goed dus ik zeg Lady . Ja zegt ze waarom ? Ik zeg daarom . Ja zegt ze ja dfat mag niet zomaar en dit en dat . Dus ik dacht van ja hoor Verward Vraagt ze van ga je morgen nog naar Lady ? Ik zeg nee . Ja zegt ze ik wel want ik ga rijden . Normaal doet ze er nooit wat mee en ze laat dat beest maar in de wei staan en bla bla bla en nu ze weet dat ze een beetje mak is gaat ze der wel gauw heen Boos!

Ik ga binnenkort gewoon naar haar vader , om te zeggen dat ik dit niet echt leuk vind . Normaal gaat ze nooit naar Lady .. en nu opeens wel .. bah Boos!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 07:48

Ja daar was ik ook best boos Boos! om toen je dat vertelde aan de tel en nog is ff wat bokker,,,, Tong uitsteken Tong uitsteken

we waren dus op buitenrit en we deden de beugels ff goed en ze stond maar niet stil en we hebben veel waarschuwingen gegeven... Tong uitsteken toen gaf haar een ruk aan het bit (niet zo hard hoOr..Tong uitsteken ) en toen zegt ze (eigenaar van lady 12 jaar) later toen ik weg was tegen sharona (emkelover) ja ik vind het zielig hoe linsey(ik) dat deed bij lady... :s nOu zij heeft lady nooit aangepakt en aldy staat nu helemaal naar mijn en sharona''s hand en nu komt ze wel in 1x en ze herkende haar eigen pony niet..... **SCHRIKK**
nouja zeg...:S

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 13:56

heey,
was wel leuk he eergister, Blacky had ook schik met Lady he Tong uitsteken
maar was wel wat minder met die k*tmuggen in het bos.
heb me nu een dikke bult op mn arm zitten en ben paar keer gestoken op mn rug en in mn nek.

maar ik lees dus net dat het zonder blacky ook wel goed gaat buiten OK dan!
ik ga misschien wel nog wel een keer mee en dan ga ik wel met Kimba mee want dan kan ik mee rijden (niet dat met Blacky lopen niej leuk is hoor Knipoog ) dan gaat Melanie misschien wel mee op Blakcy en Marloes op Nora zal ff vragen.

Wel banketstaaf van Tatjana dat ze nu wel ineens naar Blacky wil.
Maarjah het is wel haar pony he.

Nog ff iets over de foto's ik vind dat Lady wel erg in de mond word getrokken op de 1e en 8e foto (en op die 1e is echt niet aan de teugel hoor, das in de krul trekken dat vind ik wel wat minder van jullie)
Ok nu niet meteen boos gaan reageren, want das mijn mening.

Nou we spreken nog wel een keer af he Sharona?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 17:22

hahaha ja is wel beejtuh zoo
maarja de verdere foto vink heel erg mooi voroal die van sharona dat zij lady kus geeft

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 20:09

abiaslover schreef:
hahaha ja is wel beejtuh zoo
maarja de verdere foto vink heel erg mooi voroal die van sharona dat zij lady kus geeft

jij bent Iklinsey hè? Clown
Maargoed!

Leuk ponytje! Lachen
Leuk, dat dekje; Little Lady! Haha!

Mss een beetje banketstaaf; maar als de eigenaar toch wil gaan, dan moet ze toch gaan Koe
Ik bedoel, het is haar pony! En eerst had ze er mss niet zo'n interesse voor, maar nu ze ziet dat jullie er lol mee hebben...

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 14:15

ja maar eerst kon je echt nks met lady doen en nu het wel kan gaat ze wel in 1x ensoO :s nou dat vind ik banketstaaf srrY
ja ik was iklinsey maar ik had abiaslover eerst gemaakt
(eerste account) en was me wachtwoord vergeten dus ik ging nieuwe maken toen vond ik een briefje met het wachtwoord erop.. vandaar
maja daar geen gezeur over het moet over lady gaan..
toch..??????

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-05 14:28

@ bobbielover ..

Het is haar pony niet eens , Lady is van haar zusje . Maar zij moet niet zo banketstaaf doen . Ik ga gewoon een keer naar haar ouders.

Ik reed toenstraks met Rianne naar haar paardje toe en toen zag ik Lady niet in de wei staan . Het hek was open , en de fietsen van Tatjana en haar vriendin stonden er

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 19:18

emkelover schreef:
@ bobbielover ..

Het is haar pony niet eens , Lady is van haar zusje . Maar zij moet niet zo banketstaaf doen . Ik ga gewoon een keer naar haar ouders.

Ik reed toenstraks met Rianne naar haar paardje toe en toen zag ik Lady niet in de wei staan . Het hek was open , en de fietsen van Tatjana en haar vriendin stonden er

Het is eerder haar pony dan jou pony!
Ik bedoel, ik mag ook brommerrijden op de brommer van mijn broer..
Niet banketstaaf bedoeld, maar dat is ook stom om dan naar de ouders te gaan van ja, ze rijdt ineens..
maarja, dat is mijn mening

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 19:38

@bobbielover

Het is toch banketstaaf nu lady in 1x alles (vele meer en heeeel braaf) gaat ze wel en dit en dat en daarvoor was lady gewoon lcuht voor haar

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 17:23

Nou , ik en Linsey hebben dus een besluit genomen :

We hebben tegen de eigenaar gezegd dat we Lady niet meer wouden verzorgen . Want we werden het echt een beetje zat met die eigenaar ( Tatjana ) .

Ze zei tegen Linsey op msn dat het onze schuld was enzo dat Lady de hele tijd aan het steigeren was en wij pakten haar niet aan en dit en dat . Dus ik dacht al van ja wij pakken haar harder als jou aan . Maar goed , we zeiden dat zo tegen haar .

Later op msn zei ze tegen mij van ja jullie mogen Lady niet meer verzorgen . Dus ikke zo van ja waarom niet ? Ja zegt ze jullie pakken haar niet aan enz .. Dus ik zei tegen haar ik vind het best en nou ga ik er ook niet meer heen . En toen zei ze opeens dat het een geintje was enz . Nou leuke geintjes

Maar goed ,

Nu hebben we dus nieuwe berijdpaardjes

gr sharona