whoo mooie merrie he, lekker showy wat eenheerlijk koppie heeft ze. Die hengst is trouwen sook om te kwijlen ben zeer beniewd wat eruit komt. Door welke voor hengst ga je haar laten dekken dit jaar? veel plezier ermee xx anneM
Nogmaals gefeliciteerd Sam! Als ze bij jou staat kom ik haar zeker een keer bewonderen. Moet natuurlijk ook nog naar je andere beauty kijken Ze is errug leuk!
Ze komt waarschijnlijk bij een vriendin van Levy in het land, dus niet naar Wenum Wiesel.
GEFELICITEERD!! Mooie fokmerrie, mooi papier ook.
PS (offtopic) waar zit jij in Wenum Wiesel, een vriendin van vroeger van mij zat daar vroeger ook (Mascha Reijs) en heb bij Rini gereden vroeger in Ermelo...
Van Harte Gefeliciteerd samsam!!!!!!!!!!!! Wat een prachtige merrie Heel erg benieuwd naar het veulen Florencio lijkt me zo op het eerste oog een super keuze voor het vlg veulen
Wowie dit is een wakkere en supermooie aanstaande mama. Heeft zo te zien totaal geen last van haar dikkebuik. Papa is ook een beauty. Had er nog nooit van gehoord.
Ok kwijl!!! Wat een ontiegelijk moooooooie merrie.... damn waar heb je die vandaan??? Hebben ze er daar nog meer die zo mooi zijn??? Pfff nou echt die overdonderd de jury gewoon als je daar straks de ring mee binnen komt rijden....
Heel veel succes en plezier met de bevalling zometeen. Ik hoop dat alles goed gaat en je kunt genieten van twee van die mooie dieren!