Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Maar het is gewoon een hele dominante merrie
Nandoman schreef:Citaat:Maar het is gewoon een hele dominante merrie
Mijn arme schimmeltje heeft nog trauma´s van vorig jaar ...ik zal hem deze foto´s maar niet laten zien!!
Geweldig hoe ze daar tekeer gaat zeg! Ze lijkt wel de koningin van Assendelft, hahaha!! Heeft ze nog gebruld?
Fijne vakantie!
Mireille1970 schreef:Jeetje wat een mooie foto's en wat ziet ze er goed uit...
Ze is ook zwaarder geworden volgens mij...
Nandoman schreef:Mijn arme schimmeltje heeft nog trauma´s van vorig jaar ...ik zal hem deze foto´s maar niet laten zien!!
Geweldig hoe ze daar tekeer gaat zeg! Ze lijkt wel de koningin van Assendelft, hahaha!! Heeft ze nog gebruld?
Oscar schreef:Knuffeltje?
Nee dank je
Sjemig, wat kan ze verschrikkelijk nijdig kijken zeg
Leuke fotosessie, gaaf om te zien dat ze ook weer zo snel om kan schakelen naar een super charmante dame
justmie schreef:wow wat een mooie fotoos zeg en mooi paard! mag ik vragen wat voor camera jij hebt..?
Koortje schreef:Gave foto`s zeg! Echt stoer! Boze Magic, hahahahah!!
Hoe lang gaat ze nu het land op? Komt ze de rest van het jaar niet op de wei dan, dat ze zo "vrolijk" is???
mandy_b_s schreef:wauw mooie foto's !
inderdaad.. haha b*tch !
zitten er zeker een paar bij die kans maken op een uitvergroting ??
Delphi2 schreef:Zo die kan lopen zeg. Je weet dat ze het kan, nu er nog "even" uitrijden....
Esme_27 schreef:Heeft ze nog gebruld?Dat is een understatement hahahaha het leek weer als vanouds, speenvarken geluiden
Maar vandaag stond ze weer heel schattig te doen. Ze legde haar hoofd zelfs helemaal op Marit haar schouder en ging echt kroelen
alleen andere paardjes vind ze niet zo lief, maar het was al heel wat rustiger op het land