Amstelhoeve's Mannen (jaarlingen & ouder)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Taron

Re: Amstelhoeve's Mannen (jaarlingen & ouder)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:38

gezellig stelletje zeg!!
dat gun ik alle paarden

Enya_Indy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 22:38

ja super staan die mannen he

Tommy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 23:24

biancavaneck schreef:
jessy schreef:
Bedankt voor de leuke reacties

@SJAKIETJUH, leuk is Nemo hè? Hij is van lasimir hier op Bokt.

@ienna: Indy staat ingeschreven bij het Tinkerstamboek Blijkbaar vonden ze hem toch wel Tinker genoeg? Hij is wel apart idd

INDY is toevallig een superknol. HOEZO "blijkbaar vonden ze hem toch wel tinker genoeg?" Zie jij kenmerken van een ander ras dan???? Hij heeft alleen een aparte kleur, tof toch.

Groetjes Bianca

Hoi,
Volgens mij gaat dit topic nu niet meer helemaal over het onderwerp waar het voor gestart was.....gewoon gezellig de mannen bij elkaar in de wei.
Uhuh en ik vind indy een super beestje, maar kan mij voorstellen dat er mensen zijn die niet meteen zien dat het een "hele" tinker is....hij is toch wel een bijzondere met deze kleur (maar zoals gezegd daarom niet minder lief,mooi,leuk, aardig of minder tinker of wat dan ook!)
Groetjes en een knuffel van tom voor indy en de andere mannen!
Melanie

biancavaneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:52

Hoi,
Volgens mij gaat dit topic nu niet meer helemaal over het onderwerp waar het voor gestart was.....gewoon gezellig de mannen bij elkaar in de wei.
Uhuh en ik vind indy een super beestje, maar kan mij voorstellen dat er mensen zijn die niet meteen zien dat het een "hele" tinker is....hij is toch wel een bijzondere met deze kleur (maar zoals gezegd daarom niet minder lief,mooi,leuk, aardig of minder tinker of wat dan ook!)
Groetjes en een knuffel van tom voor indy en de andere mannen!
Melanie
[/quote]

Ik wilde alleen even duidelijk maken dat het dus wel een "hele" tinker is. En "blijkbaar"goed genoeg voor het tinkerstamboom vond ik een beetje raar uitgedrukt. Vandaar. Iedereen blijft hier op doorgaan, dus gaat het minder over het onderwerp idd. Anyway, ik ben het zeker met jullie eens dat ze daar SUPER staan. Lekker met z'n allen als mannen onder elkaar, ravotten in de wei.

Groetjes Bianca[/quote]