Mariek87 schreef:@ Beloved, ik noem het realistisch.
Ik ben niet laagdunkend over de Haf, ze zijn vast lief, en ik ken ze ook wel gekruisd met Arabier en dergelijke (hoewel het dan geen raszuivere Haf meer is, maar dat terzijde), Haflingers zijn gewoon geen gefokte sportpaarden.
Geen gefokte sportpaarden nee, des te knapper dat er toch mensen zijn die hetzelfde kunnen met een haf als met een Kwpn'er. En als je al zo'n springgefokt paard hebt is het al helemaal makkelijk om een Z parcours te springen, als je eenmaal over de techniek en de springkunst beschikt.
[/quote]
Makkelijk is misschien een wat groot woord, maar je mag het me wel een keer laten zien hoor, als het zo simpel ligt.
Ik zeg ook niet het niet knap is áls het lukt, maar noem eens een voorbeeld van een Haf die verdienstelijk in het Z springt?
Je mag er ook een nachtje over slapen hoor 
[/quote]
Tussen de pony's sowieso genoeg. Ik zit niet in de springwereld, maar heb er op wedstrijden al 10tallen zien lopen. Ik word een beetje misselijk van zulke *ik-voel-me-te-goed-voor-deze-wereld-met-mijn-KWPN-poedersuiker-op-hoge-poten-trutten* zoals jullie. Zich over te goed voor voelen..
[/quote]