De castratie van Charly... Pas op: operatiefoto's!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Libertylove

Re: De castratie van Charly... Pas op: operatiefoto's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 14:05

leuk om te zien : Wel leuk dat je foto's mocht maken!

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 14:38

Leg neer die bal!!!!

ja het staat mijn kleine vent binnekort ook te wachten maar ik ga er toch niet zo'n close up reportage van maken, dat laat ik liever aan een ander over.

Het is wel duidelijk zo!

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-05 17:46

Hihi ik moest toen het begon met sufmaken enzo van Charly, ook erg snel gaan zitten! En heb iemand anders hem beet laten houden. Ik kan daar heel slecht tegen mijn paard zo suf te zien. En eigenlijk toen de 1e bal eraf was ben ik gaan staan en staan kijken hoe de tweede bal er af ging Haha! En het viel eigk wel erg mee hoor Haha!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 17:55

voor de 10 de keer : hij is zo'n leuk paardje...echt een lekker dingetje Lovers

mooi dat het goed is gegaan Lachen
beterschap voor hem Ach gut

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 07:49

Ja ziet er wel boeiend uit.... vraag me af hoe ik me ga voelen als Sjors volgend jaar zo ligt..... Als het dan in de stal kan want denk dat hij dan wel redelijk groot is.... maar ja dat zien we dan wel weer Knipoog:P die foto;s zijn wel heel mooi en hoe raar het ook klinkt die close-up van die bal is wel heel erg mooi

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 07:55

Inderdaad vondtik ook wel.. Maar geloof me dat je je egt schuldig voelt Tong uitsteken!! Je paard is zo zielig! ik denk niet dat sjors op stal mag gebeuren, Jol was ook al te groot.. Dus wellicht op het weiland ofzo...

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 09:55

Hahaha
En ik maar denken dat ik de enige was die zo 'ziek' was om foto's van de castratie van zijn paard te maken.
Mensen kijken me altijd raar aan als ik dat vertel. Maar het is toch een belangrijk moment in het leven van je paard.Zit me net te bedenken wat de mensen van de ontwikkelservice er van moesten denken: oei Clown

Ik lees net pas van het omvallen in zijn stal. Dat maakt mij weer blij dat ik het in de wei heb laten doen. Het enige wat ik echt heel aandoenlijk vond was toen het gebeurt was. Ik moest toen weg en hij wilde met me mee lopen. Toen hij daarvoor wilde omdraaien viel hij bijna om. Dat was het enige moment wat ik echt moeilijk vond. Ik had hem dat aangedaan en nu wilde hij evengoed bij mij blijven * slik*
Ben trouwens wel altijd achter mijn beslissing blijven staan. Een ruin heeft vaak toch een 'relaxter' leven.

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 10:15

ghehe kewl die foto's! zou dat juist super interesant vinden om zo te zien. Knipoog
ghehe die balfoto! close upje Knipoog

tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 10:42

getver! bhah! en jij komt daar dus met je kamera bij? nou jij liever dan ik.. ga nu al bijn aover mijn nek.. bah!

tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 10:43

bahbahbahbah

tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 10:44

vies! (ik ben de vriendin van tinker maar heb geen bokt) ik zou dat ook niet willen bewaren voor later hoor.. daar wil je toch nooit meer aan denken.. )

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 13:53

Dit is teminste netjes gegaan. Haha! Bij mijn pony is het verselijk gegaan, iedergeval wat ik heb gehoord. Hij kwam toen hij net 3 dagen gecastreed was maar omdat hij ze ene bal omhooghad getrokken hebben ze er maar gewoon extra sneetjes ingezet Boos! Het is nog daarna 3 weken open geweest.
Maar het is een heel mooi paardje!!! Tong uitsteken

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 14:09

Nou ik vind het juist wel mooi om te bewaren voor later... maar denk dat dat per persoon verschillend is en ik weet dat ik ook namens Sweet_Angel spreek als ik zeg dat het juist mooi is als je een paardje heb wat nooit meer weg gaat en je heb deze foto;s als herinnering aan de eerste periode van de tijd samen......

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 17:51

Tgaat nu weer een stuk beter met hem, hij loopt al weer lekker los in de bak en volgens mij heeftie geen pijn ofzo. De hengstgevoelens heeft ie iig ook nog als ik met m'n uberknappe merrie langs kom Tong uitsteken

MsMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 18:04

Whahahahhaha niet te arrogant he Essie!!! Knipoog Maar dat gaat ook wel weg kijk naar Jolly daar merkte je het ook wel na paar dagen dat het minder werd...

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 18:12

Ja precies, was bij Char nu nog weinig van te merken, maar komt vanzelf wel. Hoe st met Sjors dan?

Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 18:16

mmm! lekkere foto's Tong uitsteken haha! nooit gedacht dat je gewoon foto's mocht maken bij zo'n operatie, kan je ze nog eens aan je paard laten zien, ahhh! Knipoog veel beterschap en succes! Ach gut

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 18:18

Aaag Gosj! Arme stakker! Lachen
Wel erg gave foto's!! Ik ben zelf ook eens bij een castratie geweest, maar dat zag er heel anders uit!
Veel succes met hem de komden weken.!

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-05 19:11

Haha tja hij heeft indd nog altijd zijn hengstengevoelens maar dat geeft niks..!! En Tinker, misschien is het handig gewoon 1 bericht te plaatsen Clown....? Maar goe dik heb indd deze foto's gemaakt en wil ze laten ontwikkelen en bij de rest van mijn foto verzameling doen en die gaan plakken in een plakboek (met de foto's vanaf zijn geboorte tot nu....) dus dat worden aardig wat foto's Haha!