Ik vind jullie leuk bij elkaar passen
jammer dat je niet echt rijfoto's hebt geplaatst.. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik vind jullie leuk bij elkaar passen
jammer dat je niet echt rijfoto's hebt geplaatst.. Citaat:Maar goed wat ik daarmee probeer duidelijk te maken is dat een ruiter / amazone altijd wel een reden heeft om een slof te gebruiken. Iemand anders vindt die reden misschien niet altijd even goed, maar als je de situatie niet kent kun je er ook niet echt over oordelen. Daarbij blijft dat het wel een eigen keuze blijft vaak!
Ze zal wel een reden hebben om met een slofteugel te rijden! En ze is toch niet verplicht om die reden te zeggen!Niemand heeft daar toch iets mee te maken.
) paard hebt! Jullie staan leuk bij mekaar
suc6 er mee..
Shanky schreef:ooohhh alsjeblieft zeg!
DOE DIE SLOF LOS, of doe hem af als je er niet mee kan rijden, waarom rijd je er eigenlijk mee???
En probeer je handen niet zo vast te zetten(-> galopfilmpje)
Als je altijd zo met hem rijd zeg ik Nee, geen goede combinatie
Sorry, hier heb ik verder echt niets over te zeggen.....
j0rien schreef:Ik heb pas een paar keer op hem gereden dus ben nog niet gewend aan het paard en ik probeer ook zoveel mogelijk dingen te verbeteren! Alleen niet alles lukt in één keer.. ik vind zelf ook dat ik de slof een beetje te strak heb. Ik ben het niet heel erg gewend om met slof te rijden, maar moet er nog wel wat dingen aan verbeteren. bye
) word dr niet alleen maar met slof gereden als je goed kijkt lopen dr nog andere paarden bij zonder slof.. maar die bruine pony naast sion heeft eigelijk geen slof nodig maar omdat ze dr nogal vaak vandoor gaat wel
en bij mijn eigenpaard (rick) op de laatste foto geloof ik..zie je dat de slof redelijk los hangt..
whaha naja xx
omdat zij vroeg over die slof
j0rien schreef:Kan er een slotje op?
Het gaat nu eigenlijk alleen nog maar over of er wel of niet met slof gereden mag worden. Niet over het paard.
Dat is niet de bedoeling van dit topic.![]()
Bedankt..
Kaja schreef:j0rien schreef:Kan er een slotje op?
Het gaat nu eigenlijk alleen nog maar over of er wel of niet met slof gereden mag worden. Niet over het paard.
Bedankt..
Als je direct antwoord waar om gevraagd wordt, hoef je je verder niet te verantwoorden en hoeft er ook geen slotje op!
Als je met een slof rijdt, dan weet je ook waarom of niet??
Leg dat uit en dan ben je er klaar mee....
Maar dat zie je wel vaker hier op Bokt en zo ontstaat er min of meer "ruzie" omdat de TS zich niet kan of wil verantwoorden.
Het is een normale vraag en als je er mee rijd kun je vast ook vertellen waarom je er mee rijdt...
Zo simpel is het...
Hermesdeux schreef:
Inderdaad, ik ga met Kaja mee. had nog wel een puntje bij het filmpje. Je paard krijgt geen ruimte en heeft daardoor onvoldoende sprong. Hij huppelt maar een beetje. Probeer hem eens lekker van achter te laten galopperen... doordat je aan de slof zit, loop die ook op de voorhand, verder vind ik het wel een heel leuk paard, maar inderdaad... het lijkt wel of ze daar allemaal een "hulpteugel-manie" hebben...
j0rien schreef:Kan er een slotje op?
Bedankt..

asjuhh87 schreef:pffff schei er gewoon over uit! ze weet het wel nu denk ik zo!