Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Jillie93 schreef:
pfff dit is dus echt bokt altijd maar commentaarverbeter de wereld begin bij je zelf
op hem 
Larish schreef:Dus je weet nog niet eens wat je gebruikt en wat de inwerkingen ervan zijn?
Verder vind ik het een heel erg gaaf paard! En vind dat je netjes zit maar afentoe wel op dat trekkende binnenhandje letten. Vind dit een super combi om te zien zo eerlijk gezegd! Is 'ie van jou? En trouwens, dit gaat beter bij HAW aangezien het aantal rijfoto's!

Laten we eens een gok doen, 9 jaar oud!!
) zodat je nu wel weet wat het hoofdstel inhoud, en dat je dus beter even een stukje kan lopen, dan dat je misschien z'n neusbeen wil breken.. Toch?
)MustangS schreef:Hackamore hoofdstel
Dit bitloze hoofdstel werkt een stuk scherper in dan het bitloze hoofdstel. Zeker wanneer men geen ervaring heeft met de hackamore, kan men meer schade toedoen aan het paard, dan goed. De hackamore werkt in op de neus, en wanneer men te hard in de handen is kan het zover komen dat het neusbeen wordt gebroken. Wanneer men echter voorzichtig is en niet te hard in de handen is dit een hele mooie manier om zonder bit te rijden. Zeker bij paarden die niet goed reageren op het standaard bitloze hoofdstel.
(Bron: Internet)
Trouwens, dit is echt NIET boos bedoeld ofzo hoor.. Maar dit is gewoon een beetje informatie voor jezelf (en voor mij, want ik wist zelf ook niet precies wat het was) zodat je nu wel weet wat het hoofdstel inhoud, en dat je dus beter even een stukje kan lopen, dan dat je misschien z'n neusbeen wil breken.. Toch?
![]()
Verder houd ik mijn mond, anders krijg IK op de een of andere manier bokt nog over me heen...
Toxic schreef:ik schat hem ook 15, maarre ik vind het een beetje raar hoor al dat gezeik...ze vroeg gewoon om een scahtting van haar paard en sommige mensjes van bokt moten gelijk weer zeuren over de hackemore...niks beters te doen of zo...
verder een leuk paard!!!
_Sammy_ schreef:dank je!!!!!!!
Toxic schreef:ach ja het is maar hoe je het bekijkt he? ik heb zelf ook een pony met hackemore gehad...en daar was het weer heel anders...zo verschilt het nogwelles!!
Jillie93 schreef:Natasja91 schreef:Zoveel typfouten maakt ze ook weer niet hoor als jullie eenmaal iets te zeiken hebben houd het niet meer op ookMaar hoe groot is hij dan?
@ _sammy_: moeilijk he, ABN typen

, volgende keer dus toch maar naar het schuurtje lopen
. Denk dat je paardje dat ook wel op prijs stelt, hij moet immers een uur voor jou rondlopen
Veel succes nog, jullie zijn een leuke combi! 
?