dagje friezen + shetters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lllaura

Re: dagje friezen + shetters

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:19

_Lauwtje_ schreef:
hoe zal ik het subtiel brengen: nee?

waarom rijd je met sporen én zweep ?

hallo er zijn zoveel mensen die met sporen én zweep rijden, das echt geen ramp hoor
misschien is dat bij jou paardje niet nodig, nou bij andere wel!
niet zo bevooroordeeld, je kent het paard nieteens.. Clown

leuke friezen hoor Haha! ziet er netjes uit, probeer alleen je teugels iets korter te maken.. Knipoog voortaan ook meer actie foto's van jou! Knipoog
xx

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:21

dat heet toch een schaduwaccount of heb ik t nou mis...
dacht dat dat niet mocht...

piep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:23

SmoOwiejj schreef:
SmoOwiejj schreef:

omdat je zelf ook weet dat je je benen nog niet kan stilhouden. je drijft nog met je hakken in plaats met je kuiten.

dat was van dinsdag ofzo en toen ging ik ook niet echt serieus dressuur rijden en vandaag wel dus ik denk dat als jij gewoon gaat rijden en dressuur dat je tijdens het normale meer fouten en iets minder net rijd als tijdens je dressuur gaat rijden

of ik nou gewoon rijd of dressuur dan ga ik niet slordiger rijden en zeker niet trappen. dus ik hou het hier bij. je wilt geen tips hebben. jij wil alleen maar horen hoe goed je rijd. ik had gehoopt je een beetje te steunen en te helpen. maar het blijkt nu dat je daar niet van gedient bent.
[/quote]

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 20:24

laugrease schreef:
leuke friezen hoor Haha! ziet er netjes uit, probeer alleen je teugels iets korter te maken.. Knipoog voortaan ook meer actie foto's van jou! Knipoog
xx

nou die heb k al genoeg gezien...
moet je maar ff bij de berichten van loveramona kijken, de topics over Mogli die nogal tja hoe zal ik het noemen "slecht" en dat is eigenlijk al te zacht uitgedruktword behandeld...

SmoOwiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 20:32

Quidou schreef:
dat heet toch een schaduwaccount of heb ik t nou mis...
dacht dat dat niet mocht...

uh dit is helemaal geen schaduwaacount maar ik wou een andere naam maar dat kan niet dus nam ik een andere ennuh loveramona gebruik ik niet meer, alleen om sommige topics op te zoeken of berichten maar verder mag die weg hoor Knipoog

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 12:07

Een paard bokt niet zonder rede, heb nog niet verder gelezen want moet eraf, dus even snel een berichtje.

Waarom bokt hij? past het zadel niet? Of is het iets anders?
Nouja ik lees straks wel even verder.

SmoOwiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 15:26

hij bokt omdat het een heel speels paard is, gewoon een vreugdesprongetje, doet hij bij iedereen (hij gedraagt zich naar een speels veulente) ook een andere fries die daar staat doet dat ook als ze heel opgewonden raakt

MissRoxyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 15:36

SmoOwiejj schreef:
hij bokt omdat het een heel speels paard is, gewoon een vreugdesprongetje, doet hij bij iedereen (hij gedraagt zich naar een speels veulente) ook een andere fries die daar staat doet dat ook als ze heel opgewonden raakt

uhm als het gewoon een "vreugdesprongetje is ,waarom straf je hem dan met de zweep? Verward ,ik neem aan dat als hij gemeen bokt dat je dan een tik geeft maar je zegt zelf het is een vreugdesprongetje ,dan ga je hem toch niet straffen? ,tenminste ,ik doe zoiets niet.. ,,en als je het toch eng vind ,en hij is zo speels ,kan je dan niet eerst longeren? dat ie zn speelsigheid kwijt is..?
maja verder leuke fries..
groetjes roxy

SmoOwiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 15:45

crazy_roxy schreef:
SmoOwiejj schreef:

uhm als het gewoon een "vreugdesprongetje is ,waarom straf je hem dan met de zweep? Verward ,ik neem aan dat als hij gemeen bokt dat je dan een tik geeft maar je zegt zelf het is een vreugdesprongetje ,dan ga je hem toch niet straffen? ,tenminste ,ik doe zoiets niet.. ,,en als je het toch eng vind ,en hij is zo speels ,kan je dan niet eerst longeren? dat ie zn speelsigheid kwijt is..?
maja verder leuke fries..
groetjes roxy

nee, tuurlijk straf ik hem dan niet :S maar bijvoorbeeld als hij staakt of een bok naar een ander geeft

mariatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 15:58

nou ik vind dit er veel beter uit zien als de vorige keer hoor! het springen met die shet vond ik ook een beetje overdreven maar dit ziet er toch goed uit?!
alleen die sporen, tjah...ben ik ook geen voorstander van als je je benen nog niet goed stil kunt houden, maar leuke paarden en ziet er gezellig uit Knipoog

SmoOwiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 16:11

thanks Haha!
alleen bij dat topic met mogli springen ben ik diegene in die zwarte jas en die in die oranje jas is iemand anders, ik heb maar 2 filmpjes en daar zijn mijn benen toch stil ????

http://www.zippyvideos.com/167920840159955.html
ik spoor alleen 1 galopsprong voor de hindernis aan, zodat die doorgaat en vaart houd en als hij moet springen ook (aangeven)

http://www.zippyvideos.com/146539127159945.html

zie je Knipoog

kijk:
http://www.zippyvideos.com/90289388159925.html

dat is iris en niet ik Knipoog

maar op die andere filmpjes van rikus bij andere topic had die een hele tijd niet gereden en ik ook niet op hem dus was ff wennen, en toen reed ik ook niet met sporen omdat ik niet echt de tijd had om lang te rijden (doordat het avond was) en bij dit topic ging ik dressuur rijden en had ik veel meer tijd dus vandaar dat die ander niet zo supernetjes was Knipoog

jaimpjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:33

mensen wat doet iedereen moeilijk over die zweep en sporen.. Slapen wrm zou iemand niet met zweep en sporen mogen rijden iedereen rijd zo want je zweep is een hulp en straf middel en je sporen alleen een hulpmiddel, je heb je sporen om om nog fijnere hulpen te geven.. een je moet dus wel met alle 2 rijden! hoezow z'n gezeik.. en het zijn alleen nog stand foto's en 1 of 2 stap foto's doe allemaal niet zo moeilijk! jij zou het toch ook niet leuk vinden als er zo op je gereageert word terwijl jij het gewoon leuk vind om je foto's eens te plaatsen!! Boos!

maar die foto's van je shetjes zagen er heel erg schattig uit! Tong uitsteken en de foto's van het "rijden" (alleen wat standfoto's en stap foto's) zagen er ook niet verkeerd uit!

Bayan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:47

Ik heb niet het hele topic gelezen, maar ik vind niet dat als je met sporen én zweep rijdt, dat dat direct slecht is.
Het zijn hulpmiddelen, als je ze goed gebruikt is het OK.
Als de TS vind dat het kan, en dat ze ze goed gebruikt (ik zie het niet van de foto's) is het toch haar zaak? Lachen
Leuke fries trouwens.

SmoOwiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 16:51

wat is TS????

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:56

Topic Starter Clown

leuke shetjes trouwens...en die friezen zijn ook niet verkeert Knipoog Vingers aflikken

SmoOwiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 17:03

Pattypaard schreef:
Topic Starter

leuke shetjes trouwens...en die friezen zijn ook niet verkeert

ow haha oke thanks Knipoog

ik zat aan theus stoppelenburg te denken want zo heet de eigenaar van de friezen Tong uitsteken

whaha dom Gestoord

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:06

haha ok Clown ...zouw ook kunnen he Knipoog Tong uitsteken

SmoOwiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 17:15

wat is: Go mogili member #2

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:30

je weet et al Clown
groetjes patty

SmoOwiejj