verder is het een lieffie hoor, maar staat die helemaal alleen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hij blijft dan gewoon op het gras staan
alleen met een stom rotschaap maar die gaan altijd vechten :S want dat schaap wil de baas zijn :S

pablopicasso schreef:Ik heb het ook gelezen maar ik heb een A Welsh ook gek op gras en als hij dicht bij gras staat dan is hij ook niet meer te stoppen en dan MOET ik ook in zijn mond trekken. Dus wat zitten jullie nou te zeuren allemaal. IK vind het een heel leuk setje. Veel plezier ermee.

]
zelfgemaaktIlkkah schreef:Sommige mensen leren het nooit...
erg leuk smoesje "tegenhouden omdat hij wilde eten"
me rug kan je op! klinklare onzin, je wilt gewoon je paardje even mooi laten staan voor de foto, dus trek je hem maar even in ze krul
als iemand zo hard in mijn mond trekt ga ik ook zo staan ja.
net als je topic op HAW heb ik nu ook geen goed woord voor je over.
[reageren hierop kan over pb, zodat dit topic verder kan worden gevult met "leuk paardje" ...]
pablopicasso schreef:Heb je nooit gehoort van een eigenwijze shet. Die zijn er heel veel. Mijn A Welsh is net zo. Hij wil en moet gras eten. Ook als er kinderen op rijden dan gooit hij ineens zijn hoofd omlaag om gras te eten. Dan is er maar 1 manier om hem terug te halen. De shet staat met zijn neus voor het gras en denkt maar aan 1 ding. En wie maakt er nou nooit een foutje. Niemand is perfect.
Sassieja schreef:Tja, en dat vind ik ook altijd weer zo prachtig, shetjes denken alleen maar aan gras.
Vandaar ook dat ik altijd lekker in de wei kan rijden (met genoeg gras) mijn shetje aan de lange teugel kan laten lopen, en ze eet nog geen gras.
Sorry maar dit vind ik echt dingen: simpele disipline!
Zoals je dan ook weer op deze foto's ziet, eerst mag hij eten met bitje, en dan mag hij niet meer eten omdat hij op de foto moet, raar he dat zo'n beestje dan niet meer luistert.
Precies hetzelfde wat ik dacht
Hij mag altijd met bit in gras eten, gek hè dat je hem dan omhoog moet "halen"

Sassieja schreef:pablopicasso schreef:Heb je nooit gehoort van een eigenwijze shet. Die zijn er heel veel. Mijn A Welsh is net zo. Hij wil en moet gras eten. Ook als er kinderen op rijden dan gooit hij ineens zijn hoofd omlaag om gras te eten. Dan is er maar 1 manier om hem terug te halen. De shet staat met zijn neus voor het gras en denkt maar aan 1 ding. En wie maakt er nou nooit een foutje. Niemand is perfect.
Tja, en dat vind ik ook altijd weer zo prachtig, shetjes denken alleen maar aan gras.
Vandaar ook dat ik altijd lekker in de wei kan rijden (met genoeg gras) mijn shetje aan de lange teugel kan laten lopen, en ze eet nog geen gras.
Sorry maar dit vind ik echt dingen: simpele disipline!
Zoals je dan ook weer op deze foto's ziet, eerst mag hij eten met bitje, en dan mag hij niet meer eten omdat hij op de foto moet, raar he dat zo'n beestje dan niet meer luistert.

_/-o_ b0eli schreef:wat een lieverd zeg.. ja indd.. wel raar dat je niet naast het HOOFD van je shet gaat staan .. en waarom moettie aan de teugel ..?
naahja.. het ziet er verder allemaal heel g0ed uit![]()
nog veel plezier met je shet![]()
_/-o_

loveramona schreef:hij hoefte niet aan de teugel, hij moest gewoon blijven staan. maar omdatt hij gras wilde deed hij zijn hoofd naar beneden

Frouk schreef:Lieve mensen doe toch gewoon aardig!
Dat gedoe over hoe die pony wel niet staat!
Als het 1x gebeurt is dat toch niet zoon ramp