gave tinkers
vooral Collin van de Gorterstraat vond ik super
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

vooral Collin van de Gorterstraat vond ik super

Kushti_Grai schreef:Hoi allemal!
My namne is Susanne from Sweden and I could just not resist to put a photo of Pitou van de Bonte Parels on this site!
He is now 3 yrs old and his father is Pablo vd Bonte Parels. He was showed at the stallionpremiumshow in Sweden in march and he is already 163 cm!
So what do you think?? of my "little guy"
Gr Susanne
I thougt he would fit here when he is an offspring van de Pablo vd Bonte Parels!
) want moest weer werken. maar ja volgende keer beter.tamaletty schreef:oh nou weet ik helemaal niet meer wat voor tinkerhengst ik voor mijn merrie zal kiezen, nu ik al die foto's heb gezien, ze zijn allemaal zo mooi![]()
Kon helaas niet aanwezig zijn (baal) want moest weer werken. maar ja volgende keer beter.
Grtz tamaletty
[b]hay hay
kwijl foto's
orchideetjuh schreef:ik val zo wat flauw achter mij pc-tje![]()
Echt super mooie tinkers, die manen geweldig gewoon![]()
compliment voor de foto's je heb ze super gemaakt
kwijl foto's
volgend jaar heb k hopelijk een digitale spiegel reflex camera en dan zijn de foto's (hopelijk
) veel scherper
moyrha schreef:[b]hay hay
![]()
Gaaf he die tinker showwww.
Wij zijn er ook geweest...om voor onze Moyrha een hengst uit te zoeken...nou het word echt wel chakotay....wow wat een gaaf beest
en wat een spontaan baasje.....echt wel.
wie weet er in de omg gouda/woerden een stukje land of iets voor
een jaarling??? voor betaalbare prijs natuurlijk????![]()
kus aan chakotay en tot gauw.....
dikke kus van onze tinker Moyrha en Familie
kijk in de link in me onderschrift hier..

Tinkermuts schreef:sorry Nadien, maar het zoontje van Moyrha is helemaal voor Chakotay gevallen, hihi, hij wilde niet meer van zijn rug af want hij zat zo lekker, mijn stoere gevaarlijke hengst![]()
![]()
KON het niet meer veranderentamaletty schreef:oh nou weet ik helemaal niet meer wat voor tinkerhengst ik voor mijn merrie zal kiezen, nu ik al die foto's heb gezien, ze zijn allemaal zo mooi![]()
Kon helaas niet aanwezig zijn (baal) want moest weer werken. maar ja volgende keer beter.
Grtz tamaletty
op die van offie