ik vind haar echt heeeel erg mooi !!
en ik weet zeker dat ie ook heeel erg mooi gaat worden...!!ik vind haar hoofdje echt super mooi en apart....
en dat halster staat haar ook super goed zeg...mooie kleur
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Renske20 schreef:haha tnxlief is ze zeker! wel een drammertje die snel op haar teentjes is getrapt, maarover t algemeen is ze heeeel lief
......

Pellie schreef:Renske20 schreef:
met steeds minder witte haartjes erop, eerst een stuk of 15 nu nog maar 3strax is ze echt helemaal zwart haha
trek je ze er stiekem uit ofzo...
betrapt!! Jan_VT schreef:Ziet er goed uit renske.Hoe groot is ze nu?
ze is nu ruim 1.60, zal haar binnenkort eens meten, maar ze is mn E-pony van 1.55 ruim voorbij en haar kont is gelijk aan die van mn moeder’s paard en die is 1.64…(nu haar schoft nog haha)
youngster schreef:hehe.. Sjonge ze lijkt echt totaaal niet op die van mij zeg..
Ze gaat idd vast wel mooi worden, maar ze is nog volop in de groei, komt goed!
Zal trouwens binnenkort weer eens foto's plaatsen van die van mij!

vooral degenen die haar nu al mooi vinden
. Nog tikkeltje overbouwd maar groeit vast wel bij!! Jammer dat ze niet wat wit op koppie en beentjes heeft...dat komt vaak wat mooier uit bij dat donkere, net als mijn Rex Magna... maar goed... het wordt vast wel wat!! Ze is al veelbelovend van afstamming vind ik!!
Ben beniieuwd... En start je hem ook??
niet op hun hengst, maar ik reed Reggae, de Metall x Hamilton, ben ff gestopt ivm mn rug en hij had een hoefontsteking
Renske20 schreef:ben wel benieuwd waar je Karin van kent eigenlijk