aaaaaaaah doodeng :(

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

Re: aaaaaaaah doodeng :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 20:09

Zelfde voor mij, ik moest wel lachen om het filmpje... Maar als ik er zelf bij had gestaan had ik het doodeng gevonden! Bloos! Gelukkig stond hij op tijd weer op z'n beentjes. Knipoog Wel erg veel foto's zeg... Bloos Maar dat wist je ondertussen al. *LOL* Ik vind Mowgli nog steeds een superleuk shetje! Hyper!

Misty_day

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 20:20

kijk ff bij je berichten ik heb je een pm gestuurd Haha!

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 21:14

hahaha helemaal gestoord! Gestoord ik schrok me ook rot toen ik dat filmpje zag! eerst zie je em vrolijk rennen en dan denk je: ach dan zal ie wel een spurt nemen richting sloot en net een slidingstop maken...
hij sleepte gewoon z'n hoofd mee over de grond! Bloos! Je mag van geluk spreken dat het goed is afgelopen. Je hebt zeker een heeele mooie pony, en volgens mij ook lekker eigenwijs Knipoog

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 23:07

haha ja het is een echte eigenwijze drol maar als je echt boos wordt merkt hij dat en dan werkt hij wel mee Tong uitsteken

mjnavarro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 21:27

Ik heb um wel 10 keer bekeken, aan de ene kant doodeng maar moest er ook wel erg om lachen Knipoog

Elinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 22:46

ik heb m 3 x bekeken. ik schrok ook idd ff maar moest toen t filmpje afgelopen was wel heel hard lachen! en wat dat uit glijden in de sneeuw betreft? er kunnen ook dingen gebeuren als er geen sneeuw ligt. en hoeveel topics heb ik nu gezien dat mensen hun pony voor de slee doen? ik heb dat ook gedaan en er is niks gebeurd. bovendien is die sneeuw op jouw filmpje niet belopen en dan is t bijna niet glad. maar goed, kan me ook voorstlelend at je er van schrikt en niet meer gaat jagen hihi...maar heeft je wel vreselijk grappig filmpje opgeleverd!! haha stoere shet Cool

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 17:20

haha ja dat wil ik ook weleens proberen voor de slee Knipoog voor het karretje kan hij denk ook wel in de sneeuw Tong uitsteken maar dat is hier bijna weg Knipoog maar over dat sneeuw ik vind het wel gevaarlijk want bij ons was het eerst gesmolten naar water daarna was het gaan vriezen tot ijs en daarna de sneeuw erop dus je zag het ijs niet Knipoog maar dat lag er wle onder Knipoog daarom vind ik dat sneeuw gevaarlijk kan zijn Knipoog

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 19:20

wo veel foto's
leuke shet! lief hoofdje

loveramona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-05 15:18

tnx

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 16:01