gijsenkim schreef:
Lief, in stilstand zit iedereen recht............. iedereen. En de laatste keer dat er van mij fotos op Bokt stonden was jij niet eens aangemeld
Maargoed meid. allereerst heb je (ook nog eens op de stilstandfoto) een te bolle rug en een tever naar achteren gekantelde bekken.........
Jouw kommentaar op mijn rijden is dat ik tever naar voren zit........ dat kan inderdaad wel eens... maar daar haal je een paard niet mee uit balans hoor....... wel als je (wat ik regelmatig dus BEWUST doe) is als je wat meer naar binnen of naar buiten gaat zitten, dan haal ik een paard bewust uit balans.
Maargoed. Eerlijk gezegd veeg ik mijn reet af met wat jij van mijn rijstijl vind, zolang de mensen met ECHT verstand van zaken mijn rijstijl goed genoeg vinden voor hun paarden ben ik tevree.......... en verder
Scheef is niet altijd naar voren idd. En jij had je bovenlichaam verdraaid ten opzichte van de schouders van de pony die je voor een meisje reed.
Maar dat maakt niet uit. Als jij dat bewust doet is het ja prima en weet je dat je het doet. Ik plaats er mijn vraagtekens bij maar aangezien ik in jouw ogen absoluut niet kan rijden en geen verstand van paarden heb maakt jou dat geen reed uit. De fotos zijn overigens ook door een grand prix amazone bekeken, die zij het zelfde maar heeft er natuurlijk ook geen reet verstand van.
En over een te bolle rug en een achterover gekanteld bekken, ha ha ha ha
En geen kommentaar over die waar ik met bolle rug voorover hang?
En ook geen kommentaar op de kleine op mijn paard, foei die zit gewoon voor het zadel.
Jouw kommentaar
) een te bolle rug en een tever naar achteren gekantelde bekken.........