Wat voor kruising is Odette denken jullie?
Om ook een idee te geven hoe ze eruit ziet onder het zadel hier 2 foto's van een paar maanden geleden:
Ik ben heel benieuwd!
Jullie kunnen nu in ieder geval niet stiekem in mijn profiel gluren

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Maaikelove schreef:Wat een leuke foto's zeg!! Mooi paardje..
alleen die hengstenketting werkt zo niet, want als je er dan een rukje aan geeft(als dat nodig is)trek je alleen het bit omlaag. Als je het echt op de kin wil laten inwerken moet je de musketon aan door de ene ring naar de andere doen en daar vastklikken
Maar het staat wel mooi voor de sierstaat wel sjiek, haha
SpeedyCorsa schreef:Jaha... Detje is een super mooie merrie!! En ze rijdt echt super lekker!
Jammer dat ie van de boer is... hahaha... EN dat ie zo'n hoop geld ervoor vraagt!
Zie je gauw weer op stal (lang niet gezien trouwens?)!!
Liefs Kim
Hermesdeux schreef:Ze is wel enorm afgevallen, of was ze daar drachtig
Michieltje schreef:Het zijn echt super mooie foto's![]()
De kruising die het is, raadt niemand denk ik:P
Hermesdeux schreef:Zit er iets van Thrakhener in? Ja ze ziet er stukken beter uit zonder buikie!
Mirjammie schreef:Maaikelove schreef:Wat een leuke foto's zeg!! Mooi paardje..
alleen die hengstenketting werkt zo niet, want als je er dan een rukje aan geeft(als dat nodig is)trek je alleen het bit omlaag. Als je het echt op de kin wil laten inwerken moet je de musketon aan door de ene ring naar de andere doen en daar vastklikken
Maar het staat wel mooi voor de sierstaat wel sjiek, haha
Hij is ook vooral voor de sier bedoeld, maar als ik hem ooit écht nodig heb, weet ik nu in ieder geval hoe hij goed vast moet!
Mirjammie schreef:Als het op school een beetje wil opschieten ben ik er ook 's middags, maar dat moet ik afwachten. 's middags is wel fijner, dan is het tenminste nog licht...
Wanneer ga jij hier foto's neerzetten? Ik wil wel een keer fotograaf spelen hoor!