grid schreef:maaruh niet te veel vos (bont) fokken , want dat wil ik ook nog eens gaan doen maar ze moeten wel een beetje bijzonder blijven
Voordeel, ik kan er maar 1 per jaar fokken
Dus ik zal de markt niet overspoelen
Ilsuhhh schreef:Zo die is gaaf!! Echt een kanjer!
Ik hou ook meer van vosbont dan van zwart-wit. Denk dat dit een hele goede keuze is voor je Kila!
(jammer dat het nog zoooo lang duurt....
Het duurt inderdaad nog een hele poos, maar voorpret is de halve pret zeg ik altijd maar
as_trid schreef:wauw wat een beest zeg
echt super gaaf
Thnx!(ook al is ie niet van mij, wel leuk dat mensen mijn mening delen)
punkies schreef:mooie tinker en dat vind ik bijna nooit.
maar omdat hij geen maanoog heeft en ook geen heeeeele brede bles.
ik wil wel het resultaat zien over een jaartje
Ik hoop dat hij zijn bles overerft. Mijn merrie heeft nogal veel wit (op het hoofd) en wil wel graag een bles op het veulen. Maar we zullen het resultaat zien!
Kiara schreef:Ai dat is een leuke vent!
Zeker leuk om te zien! Is vosbont x vosbont dan absoluut gegarandeerd van vosbont?
Dat wist ik niet.Ik ga het vanaaf eens nazoeken in mijn genetica-boeken. (alsof ik er een bibliotheek van heb...)
Wat Grid zegt klopt. Ik heb 100% zekerheid dat er vos uitkomt. Maar volgens mij als beide hetrozygoot bont zijn, heb ik 75% kans op bont. Of is het bontgen niet dominant? Zoeken we op
Ilsemarie schreef:Mooi! De ena laatste foto is het leukst vind ik!
Die vind ik inderdaad ook erg gaaf!! Wild haar
roosa schreef:Zo hey wat een beest!!!!
Ik vind hem fantastisch!!!
Als rose ooit een baby mag,zal ik zeker aan hem denken.
Vind,m prachtig!
Moet je zeker doen. Het is een mooie, niet veel gebruikte hengst. Ik zou nooit een hengst willen, maar voor hem zou ik een uitzondering maken
roosa schreef:Wat zou er uit komen als ik die op mijn bruine roosje zet???
Heb geen idee van genen,en kleur mengel moesjes
Is ze heeft ze zwart in de staart en manen of bruin? Als ze bruin in de staart en manen heeft komt en 100% zeker een vos uit, en 50% kans op bont. (volgens mij, moet ff opzoeken of het bont gen dominant is)