Het is en blijft een lekker ding en daarbij is zo ook nog eens zoooo lief . Ben zo benieuwd naar het veulen, hij of zij krijg iig veel haar.
Pellie
Geplaatst: 23-01-05 22:25
Ilindra schreef:
Dat is idd een beste bos manen Handige oplossing, lijkt idd op een ouderwetse haverzak
idd zat ik ook aan te denken, de ouderwetse jutezak!!
de emmer in een autoband... als ik naar mijn eigen boef kijk, denk ik dat ze hem daar ook uit zou schoppen
ze ziet er verder goed uit maar werd ze wat schriel dan dat ze wordt bijgevoerd?
Christah
Geplaatst: 23-01-05 22:56
hihi... Ciara... en Thunder... allebei een vreselijk volle bos manen... dat veulen... dat moet wel een enorme haarbal gaan worden
Hele slimme oplossing trouwens... tinker-eigenschap misschien... emmer omgooien... hahaha... Duncan doet het ook altijd
Leuke foto's trouwens
grid
Geplaatst: 23-01-05 23:12
ja dat is ook een oplossing
en Ben nog steeds erg onder de indruk van ciara. Dat koppie, die manen (ookal voor 3 paarden manen, hoe krijg je dat toch voorelkaar ) ... en eigenlijk ook de rest van haar Geweldig
roosa
Geplaatst: 23-01-05 23:28
Wauw wat een pruik zeg Slimme oplossing hoor! Al denk ik niet dat je het bij een heet hoofd typje hoeft te proberen. Tja das dan toch weer een tinkertje als er maar vreten in zit! dan maakt het geen zak(of emmer)uit. Top
Anoniem
Geplaatst: 24-01-05 11:24
zou dat ook werken als je geiten elke keer hun kop in de emmer steken? Is nl zoooo irritant
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-05 19:39
Ciara werd inderdaad wat schraler, en aangezien ze (als het goed is) drachtig is, kan ze nu wel wat meer gebruiken.
Het is inderdaad wel iets voor een wat rustiger paard. Het is namelijk al een keer gebeurt dat ik niet op zat te letten, en dat ze vrolijk wegliep met emmer en al..
teqil_mikey
Geplaatst: 24-01-05 20:49
leuke foto''s hoor idd een aardige bos manen echt mooi
Spix vernield alle emmers Hij plet ze gewoon. Nu heeft ie een zinken voerbak die eigenlijk te hoog hangt om goed te zijn, maar nu kan ie niet pletten ... eigen fout meneer