Mijn 2 Tinker trutjes weer een ITP

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 14:07

Djana schreef:
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is Enya Priko van de bonte parels.

Twee hele mooie dames OK dan!

Klopt als een bus, ik heb haar oude naam in mijn andere antwoord verkeerd geschreven.

Ik ben ook heel blij met ze Lovers

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:02

Fijn dat het goed gaat met Priko (ok, Enya Lachen )
Ben benieuwd hoe ze het gaan doen op de keuring!

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-05 15:19

*Tequila* schreef:
Fijn dat het goed gaat met Priko (ok, Enya Lachen )
Ben benieuwd hoe ze het gaan doen op de keuring!

Ja ik ben ook heel benieuwd haar draf is ruim en krachtig, de kont maar er iets meer onder (maar dat is een kwestie van training, nog niet te veel want ze is nog zo jong) Haar stap mag wat ruimer, maar dat begint al te komen. Als ze angstig is en iets niet vertrouwd dan is ze heel kort in haar stap. Dus maar afwachten hoe ze de keuring vind. En door ze veel samen met Niamh los te gooien (of in de wei of in de bak) gaat ze ook veel ruimer lopen als ze nu draven dan lopen ze bijna gelijk. (alleen zet Niamh die achterhand er echt onder zie foto 2 je ziet daar van Niamh haar achterbeen echt onder haar buik) Maar Niamh is dan ook een echte showmuts ENya is wat rustiger en laat allemaal maar over zich heen komen.

Gr Trea en haar tinkermeiden

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 21:40

Klopt inderdaad, ik wist nog dat ze wat kort stapte. Was ze nu nog drachtig eigenlijk? Omdat ze ws wel met een hengst had gestaan in Engeland...

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 15:55

*Tequila* schreef:
Klopt inderdaad, ik wist nog dat ze wat kort stapte. Was ze nu nog drachtig eigenlijk? Omdat ze ws wel met een hengst had gestaan in Engeland...

We hebben haar laten opvoelen en scannen en ze is niet drachtig, beter voor haar kan ze nog even lekker door groeien.

Gr Trea

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 15:57

Gelukkig OK dan! Zou het ook al zo zonde vinden!! Laat haar nog maar even lekker kleuter zijn, kan ze inderdaad nog groeien! Zijn ze trouwens een beetje hetzelfde qua maat?

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 16:11

*Tequila* schreef:
Gelukkig OK dan! Zou het ook al zo zonde vinden!! Laat haar nog maar even lekker kleuter zijn, kan ze inderdaad nog groeien! Zijn ze trouwens een beetje hetzelfde qua maat?

Ja nu nog wel Niamh is nu een halve centimeter groter, alleen toch denk ik dan Enya Niamh voorbij gaat. Niamh is al veel ronder en rechter, terwijl ENya nog niet helemaal ja hoe zal ik het zeggen compleet is. Ik heb het idee dat ze nu aan het groeien is, ze valt wat in ondanks dat ze behoorlijk veel eten krijgt. Dus ze is al omhoog gezet kwa voer met name dan hooi en kuil. En het is net of haar kont nu wat hoger komt te staan. We wachten af, ik vind het toch bij Tinkers altijd heel erg moeilijk in te schatten wat het gaat worden.Maar dat is nou juist het leuke en het verrassende. (vind ik)