Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maflingergek schreef:heel erg mooie fries en deken, maar wat ik niet snap is waarom moet ze op de wei en halster om hebben? Kun je haar anders niet meer te pakken krijgen? vast wel dus eerlijkg ezegdt vind ik dat een beetje onzin en gevaarlijk als ze vast komt te zitten, maar je moet het natuurlijk zelf weten het is maar een tip!
maflingergek schreef:heel erg mooie fries en deken, maar wat ik niet snap is waarom moet ze op de wei en halster om hebben? Kun je haar anders niet meer te pakken krijgen? vast wel dus eerlijkg ezegdt vind ik dat een beetje onzin en gevaarlijk als ze vast komt te zitten, maar je moet het natuurlijk zelf weten het is maar een tip!
jasmijntjuh schreef:wauw, mooi paard zeg, echt geweldig
en ook superleuke halsters en deken zeg.
Is trouwens dat andere paard waar neelke op 1 foto mee stond gammon...
ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat hij ook naar zo'n stal was verhuisd
Citaat:maflingergek schreef:
heel erg mooie fries en deken, maar wat ik niet snap is waarom moet ze op de wei en halster om hebben? Kun je haar anders niet meer te pakken krijgen? vast wel dus eerlijkg ezegdt vind ik dat een beetje onzin en gevaarlijk als ze vast komt te zitten, maar je moet het natuurlijk zelf weten het is maar een tip!
esther26 schreef:De laatste keer dat ik bij jouw was, stonden daar ook alle paarden met een halster aan op de wei. Dus ik vind niet dat je dergelijke opmerkingen kan maken.
laura2span schreef:wauw staat leuk hoor! super leuke kleur halster en ook een mooie deken! echt leuke foto's!!
is dat trouwens op de henriëttehoeve? daar zijn wij afgelopen zomer geweest met de pony's