Foto's Mega Paarden Evenement Nieuwegein!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 00:40

Super Femke!
Ik wist al dat je mooie foto's kon maken, maar het is nu weer even extra duidelijk geworden. Was je wel op hetzelfde evenement als ik?! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 00:48

Hahha, Ik denk dat ik een anti-bloosschermpje moet gaan kopen Knipoog
Zó goed zijn ze nou toch ook weer niet?! Ik had veel geluk dat het licht redelijk wilde meewerken en dat er zo dichtbij de voorstelling plaats was om foto's te maken (vaak zitten er 1000 mensen vóór je). Dus kon ik lekker m'n gang gaan.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 00:50

Hmmm, weer een typisch voorbeeld van elk nadeel heeft zijn voordeel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 00:52

ja, behóórlijk typisch inderdaad!

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 01:14

als mijn paardje dat allemaal kon Tong uitsteken Knipoog

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 12:55

dewipony schreef:
als mijn paardje dat allemaal kon Tong uitsteken Knipoog

hahhahah nou de organisatie dacht er echter anders over, die vond het prut en ook dat we een stel amateurs waren. Oke dan Haha! zoals ik Femke haar werk zie geloof ik niet dat we een stel amateurs zijn die een s.h.i.t Knipoog show neer zetten. Ik geloof dat onlangs die t.e.r.i.n.g bodum aardig wat mooie dingen waren te zien, de foto's bewijzen dat maar weer. Bloos!
DUS FEMKE TOPPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEE OK dan! OK dan!

Hazzebaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 13:38

Idd Marianne, de bodem was echt om te huilen, waardoor veel oefeningen ok niet gedaan konden worden. Om maar niet te spreken van Faiyum en Nibbit die bijna hun benen braken door de superbodem Boos! .
Maar al met al was hert onderling supergezellig en is het erg jammer dat de bezetting zo slecht was en de organisatie rommelig. Gelukkig waren ze over onze shows meer dan tevreden. Lachen

En de foto`s, Femke.....Noooooit geweten dat onze Witte Poemes ( Faiyum, de Arabische hengst in het oosters) zo mooi uit de verf kon komen op de foto`s. Petje af!!!!!!! OK dan!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 15:10

hee zit jij ook op bokt???dat wist ik niet....

ach ja,t was een groot bokt feest,misschien wil meneer de organisator ,volgens jaar bokt wel sponseren????? een echt mega groot boktfestijn ofzo???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 16:41

Ja, Talitha, Cornelie en ik hadden al een idee om volgend jaar zelf een paarden evenement te organiseren met alle bokkers. Iedere bokker die dan een bedrijfje heeft kan komen en we nodigen een paar "goeie" bokruiters uit enzo. Op een mooie zomerse dag op een hooggelegen grasveld.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 16:50

Jozef, Femke! jij flikt het toch steeds weer om mooie plaatjes te schieten Haha!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 17:12

die foto's zijn indd mooi en ide bak was echt bagger ja maar die shows waren toppie *LOL*

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 01:41

Wow, super mooie foto's joh! Hoe krijg je het voor elkaar! Ik vond het woensdag zo mooi, toen die kinderen met z'n allen tegen de kont van dat ponytje aan het duwen waren dat er ineens 1 zo slim was om aan de voorkant te gaan trekken! Haha! Hij stond zo op zijn beentjes Haha!

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 11:07

Als je nog meer foto's wil in me profiel misschien een offttopic?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 11:28

Stoer! Echt hele mooie foto's. Echt schitterend Lachen.

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:54

Je heb hele mooie foto's gemaakt zeg!
Maar van de verhalen die ik heb gehoord ben ik blij dat ik niet geweest ben! Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:57

Het portret van de Arabier is iig om te kwijlen.
En het valt nog maar te bezien of ze volgend jaar weer zo'n evenement hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:01

Ze waren wel van plan om het te doen; ze hebben die hal immers voor de komende 2 jaar nog gehuurd in die periode.
Ik sla volgend jaar in ieder geval over. Als ze het dat jaar echt prima organiseren en ongeloofelijk veel verbeteren zal ik erover na denken om het jaar erop weer met een stand te komen, het moet namelijk wel de moeite waard zijn om 3 dagen vrij te nemen.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 13:12

de organisatie had zeker een goede verzekering Haha!. Geweldig shows waar het voorbeeld wordt gegeven (het zonder cap rijden dus).

Ziet er nog steeds uit als een penny beurs jammer.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:00

was ook en penny beurs...niet meer en niet minder!!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:08

Prisca> Hoevaak worden er shows gereden waar mensen met cap op het paard zitten???

En idd het was ook een pennybeurs, daarom voelde ik me er zo goed thuis Tong uitsteken Heb zelfs nog heel penny paarden mogen uitstappen Haha!

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:09

haha lache zeg! Mooi foto's! Ik heb wat gemist Boos!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:14

Amable schreef:
Prisca> Hoevaak worden er shows gereden waar mensen met cap op het paard zitten???

En idd het was ook een pennybeurs, daarom voelde ik me er zo goed thuis Tong uitsteken Heb zelfs nog heel penny paarden mogen uitstappen Haha!

hahaha en dat zonder cap!!!maar je had wel je rijbroek aan ,hahahha,echt een lief pennymeisje was je

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:22

Owhjee! Stel nou dat ik eraf gevallen was! Bloos! En ik ben heel lief Schijnheilig Dat weet je nu toch wel Schijnheilig Tong uitsteken

Suusjiej> Zoveel heb je niet gemist hoor Tong uitsteken Knipoog Alleen een boel gezelligheid!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:54

Mooie foto's weer!! Die van chippie zijn echt geweldig!!

Hazzebaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 19:26

Prisca schreef:
de organisatie had zeker een goede verzekering Haha!. Geweldig shows waar het voorbeeld wordt gegeven (het zonder cap rijden dus).

Ziet er nog steeds uit als een penny beurs jammer.

Btje IuIIig gezicht he...ik met mn oosterse pak en een cap op mijn paard. Ik denk dat diegenen die shows geven best goed genoeg op hun paard kunnen blijven zitten om zonder cap te kunnen rijden.

En volgend jaar zal deze beurs dus geen plaats meer hebben. Jammer...maar helaas. Het had met een berg organisatie en vooral meer adverteren best wat kunnen worden. Aan de lokatie e.d. lag het niet. Laten we maar zeggen dat het beginnerspech is..... Huilen