Een shet en een fries, wat een combi!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dutselover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 17:54

dankjewel, voor alle leuke reacties, heb dutse vandaag nopg even verteld hoe gewedlig mooi jullie hem wel niet vonden Lachen , nino krijgt het ook wel te horen

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 17:55

heb jij niet ooit met nino en een andere vriendin in een paardenblad gestaan Clown ik kan me herineren dat er 2 meisjes met een voskleurig shetje instonden en dat shetje stond bij die oma van 1 van de 2 en die meisjes deden daar ook allemaal van die dingen mee Tong uitsteken
maar nino & dutse zijn heel mooi en lief hoor Haha!

dutselover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 11:55

josientjuhh schreef:
heb jij niet ooit met nino en een andere vriendin in een paardenblad gestaan Clown ik kan me herineren dat er 2 meisjes met een voskleurig shetje instonden en dat shetje stond bij die oma van 1 van de 2 en die meisjes deden daar ook allemaal van die dingen mee Tong uitsteken
maar nino & dutse zijn heel mooi en lief hoor Haha!

ja dat klopt, dat was ik met nino en een toemalige vriendin van mij, We hebben onder andere meerdere malen in hart voor dieren gestaan en ook in de hoefslag. Later heb ikzelf ermee in verschillende kranten gestaan en mee op televisie geweest rtl-4!!!!! *LOL* *LOL*
leuk dat je het herkend!!! OK dan!
groetjes ilona

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 11:58

Het kan aan mijn pc liggen maar ik krijg geen foto's te zien Verward

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 18:09

Jeetje wat een plaatje van een paardje Knipoog Denk dat je wel een eind gaat komen als ik zo haar stijl van lopen zie. Rij het er goed uit. Succes met je wedstrijden. Dit moet lukken kan niet anders OK dan!