western barefoot zadel is binnen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gentle_Giant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 20:57

boomloos

Melody21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 21:05

en dat is beter voor paard of ( en ) ruiter??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 21:16

Vind het niet bepaald een mooi zadel als ik eerlijk ben. Maar goed, om die mening vroeg je niet. Maar ik vraag me nog wel af, waar is die voorriem in dit geval nodig? En is die standaard nodig of?

Gentle_Giant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 21:23

beter voor ruiter en/of paard, daar zijn vele meningen over verdeeld, maar een leuke site is:
www.boomloosrijden.nl
(van onze eigen bokker: Pmarena)

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 23:17

Ik vind het een fantatisch paard om te zien! Wat apart!
De spullen passen er super bij! Go..

Ik vind je ook een kei in het uitkiezen van de achtergronden Knipoog Schijnheilig

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 08:35

leuk paard, staat gaaf die zadel. rij foto's tij foto's

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-04 15:43

@branca: haha heb hier ook niet echt op de achtergrond gelet moet ik zeggen omdat het niet de bedoeling was om supergave pics te maken maar gewoon ff een pic van het zadel Tong uitsteken

@maya: dat is een westernborsttuig en dat heeft ze er voor de sier bij is dus niet noodzakelijk nooit niet. ik moet het alleen nog op maat maken en invetten zodat het wat soepeler is en dan valt het als het goed is ook een stuk mooier. en je hoeft het ook niet mooi te vinden hoor ieder zn eigen mening toch Lachen

@melody21 en trex Tong uitsteken ik zie dat je de site al hebt gehad thnx trex ik heb zelf gekozen voor het boomlooszadel omdat mijn paard nogal eens wou wisselen van figuur ze reageerd erg sterk op voer en ik heb geen zin om iedere keer een nieuw zadel te moeten kopen. dus zodoende kies ik hier voor een boomloos zadel past in principe altijd en groeit en slinkt weer met haar mee.

@sammylover: ik denk dat die morgen wel volgen dan is matti90 bij mij op bezoek Knipoog dus die plaatsen we dan ook nog wel
groetjes fabske

en nogmaals bedankt voor de complimenten over mn horsie Lachen

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 06:55

aangezien er nogal wat mensen waren die rijpics wouden zien. tja heb ze nog steeds niet gemaakt maar heb wel een paar pics inmiddels dat ik erop zit en we staan te wachten in het bos Knipoog
Afbeelding
hier stonden we net stil dus dit vond ze nog prima Tong uitsteken
Afbeelding
hier werd het al vervelend stil staan voor het poseren
dus dacht ik weet je wat ik laat haar een keer steigeren. dat deedt ze nogal vlot en druk dat de fotografe die het niet gewend was dat niet vast kon leggen voor me Tong uitsteken en zodoende leverde dat aparte pics op
Afbeelding
net neerkomen
Afbeelding
neergekomen in spreidstand Tong uitsteken
Afbeelding
draaien en druk doen wat een letterlijke x stand in de benen opleverde Tong uitsteken
ze doet alleen maar druk tot ik zeg dat het genoeg is. en dan stopt ze ook meteen. maar ik vond het wel grappig zo
vooral die laatste pic heeft wel wat

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 06:55

en hebben jullie het gezien het dikke buikie is er al weer vanaf Tong uitsteken

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 06:38

haha plaats ik pics erbij maar ziet niemand dat omdat ik mn eerste bericht niet kan wijzigen en updaten Tong uitsteken
nou ja reageerd vast nog wel iemand Lachen

Melody21

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 20:15

Wauw !!!!!! *LOL*