Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
14cecile14 schreef:Volgens mij vroeg klaas niet om reacties als jullie plaatsen blijf even lekker met zijn allen ontopic..... hij vroeg welke foto te vergroten...
FlyingHigh"]
Leuke papieren heeft deze merrie.
Toch moet ik velen een tikkie gelijk geven, zo vlak na de zomer (met goed gras en zachte temp) had dit veulen er best wat meer vlees op mogen hebben. Ze gaat de gure en koude tijd tegemoet én groeit momenteel erg hard, ze kan zeker (meer) krachtvoer gebruiken om wat meer vlees te krijgen (dit is in mijn ogen wat te schraal) en genoeg weerstand op te bouwen. Ook het aanmaken van een wintervacht vreet energie.
Veel plezier met haar!!
[/quote]
hoe weet je haar papieren?![]()
dank je! ik heb haar pas in de zomer gekregen dus doe mn best om er meer vet op te krijgen![]()
![]()
![]()
[quote="Cassidy schreef:Ziet er goed uit hoor, heeft een beetje een buikje, maar dat is normaal op die leeftijd. Sowieso is het wat beter om ze wat schraal te houden, die gewrichten moeten het ook allemaal maar dragen.
Ik zou haar een wormenkuur geven als dat nog niet is gedaan, en voor de rest voldoende ruwvoer geven. Als je brok geeft, doe dan speciale veulenbrok.
Wat in de winter ook helpen wil is een keer per maand 5 streepjes Sectolin (Vitamine)
pretty schreef:Die foto als ze net opstaat vind ik mooi![]()
ik vind ze goed staan,ze heeft n buikje zelfs,de mijne loopt er nu net zo bij,een jaarling perfect in vorm houden is niet simpel,zeg maar niet te doenen die vacht moet een goede beschermlaag opbouwen voor de winter nu,dus poetsen zou ik echt niet vaak meer doen.
mooie merrie hoor