Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ken het, Genderose stond ook op zulke lange stukken. En naturulijk altijd achteraan staand als je ze eruit wil halen...
. Wel super, hoor, zo'n groot veld, als je tenminste geen paard hebt dat zich niet laat vangen. Ik weet bij ons op stal wel een paar mensen die níet blij zouden zijn als hun paard in deze wei zou staan...
Alleen ik moet eerst nog een stuk land door met paarden (200 meter) Gelukkig heb ik een paardje wat wel naar het hek toekomt als hij mij ziet of hoort. Maar als hij achterin staat zie ik een vlekje en dan roep ik maar dan hoort hij me niet
Wel een grappig effect als je halverwege bent: dan zie je die kop opeens van 'huh baas wat doe jij opeens in het land
'
smurf schreef:als ik nog 20 zou zijn, ozu ik dat wel doen, maar ik loop tegen de 50 en kan er niet meer zonder stoel o.i.d. op komen
) smurf schreef:als ik nog 20 zou zijn, ozu ik dat wel doen, maar ik loop tegen de 50 en kan er niet meer zonder stoel o.i.d. op komen
. Zelfs met zadel stap ik meestal op via een blok
(hoewel dat meer is om het paard te ontzien en mijn enkels).