Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
SANEX schreef:Lampje, een hengst kun je het eigenlijk niet noemen, ik ging met mn vriendin het bos in met de paarden, halverwege kwamen we erachter dat we met een hengst ( die van mij dus ) en een merrie ( die van haar ) naast elkaar reden, ik reed meneer op een slap teugeltje, hij had niet eens door dat hij hengst was geloof ik
die andalusiers zijn ook zo braaf soms. hihihi wel een hele ondekking
Echt zoooo super gaaf ben echt jaloers en een prachtige stallen ook

SANEX schreef:Ja was wel grappig, het was echt zo richting bos ineens van : Hey oliebol, jij hebt een merie bij je en ik een hengst... kan dat wel ?? euh ja blijkbaar wel dus
Maar goed, ze lopen daar ook gemengd in de lessen, hengsten, ruinen, en merries doorelkaar.
Ik reed ook eens in de les met Darco, een jonge hengst die dus nog wel degelijk wist dat hij ballen had. Bij elke merrie die voorbij kwam brulde en bromde hij en hij trok me ook naar de merries toe..
Komt er een van die deense lesklanten op een merrie ineens vlak naast me rijden: Your horse loves my horse... he likes the mares ha ?? met een dikke smile dr achteraan...
En daar zat ik op brullende Darco die inderdaad erg gecharmeerd was van die merrie ineens naast hem...
Ik had echt zoiets van : Rot op met die merrie!
Echt heel mooi!