Daar zijn ze dan: Foto's van stage in Denemarken!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 10:06

erg leuk. erg moi daar heb je het zeker wwel naar je zin gehad. mooie paarden ook

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:17

SANEX schreef:
Lampje, een hengst kun je het eigenlijk niet noemen, ik ging met mn vriendin het bos in met de paarden, halverwege kwamen we erachter dat we met een hengst ( die van mij dus ) en een merrie ( die van haar ) naast elkaar reden, ik reed meneer op een slap teugeltje, hij had niet eens door dat hij hengst was geloof ik Haha!

Zoooo gaaaf man! Haha! die andalusiers zijn ook zo braaf soms. hihihi wel een hele ondekking Tong uitsteken Echt zoooo super gaaf ben echt jaloers en een prachtige stallen ook Lovers Bloos Lovers

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-04 19:43

Ja was wel grappig, het was echt zo richting bos ineens van : Hey oliebol, jij hebt een merie bij je en ik een hengst... kan dat wel ?? euh ja blijkbaar wel dus Haha!

Maar goed, ze lopen daar ook gemengd in de lessen, hengsten, ruinen, en merries doorelkaar.

Ik reed ook eens in de les met Darco, een jonge hengst die dus nog wel degelijk wist dat hij ballen had. Bij elke merrie die voorbij kwam brulde en bromde hij en hij trok me ook naar de merries toe..
Komt er een van die deense lesklanten op een merrie ineens vlak naast me rijden: Your horse loves my horse... he likes the mares ha ?? met een dikke smile dr achteraan...

En daar zat ik op brullende Darco die inderdaad erg gecharmeerd was van die merrie ineens naast hem...

Ik had echt zoiets van : Rot op met die merrie!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:50

Ziet er allemaal heel gaaf uit, Sanex! Mooie stallen, prachtig mooie bak!

love_britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 20:02

cool beestje!!!:D:D OK dan! Pling

Lampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 20:24

SANEX schreef:
Ja was wel grappig, het was echt zo richting bos ineens van : Hey oliebol, jij hebt een merie bij je en ik een hengst... kan dat wel ?? euh ja blijkbaar wel dus Haha!

Maar goed, ze lopen daar ook gemengd in de lessen, hengsten, ruinen, en merries doorelkaar.

Ik reed ook eens in de les met Darco, een jonge hengst die dus nog wel degelijk wist dat hij ballen had. Bij elke merrie die voorbij kwam brulde en bromde hij en hij trok me ook naar de merries toe..
Komt er een van die deense lesklanten op een merrie ineens vlak naast me rijden: Your horse loves my horse... he likes the mares ha ?? met een dikke smile dr achteraan...

En daar zat ik op brullende Darco die inderdaad erg gecharmeerd was van die merrie ineens naast hem...

Ik had echt zoiets van : Rot op met die merrie!

HAhahaha kan ik voorstellen!!! Gaafffff, hihiihih wat een avontuur echt zooo gaaf ben wel jaloers Haha!

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 20:44

SdaphneS schreef:
ziet er leuk uit mooie stallen enzo ook Lachen
ik vind die muurschildering er mooi Lachen

In het Fries Paarden Centrum in Drachten hing net zo'n 1 Lachen

Hardstikke stoer man om daar stage te lopen!! Wat een "kwijl" Friezen!! *jaloers* Schijnheilig

Zabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 12:21

Leuk om te zien zeg !! Je hebt het vast super gehad.
Een friese merrie van een kennis van me is ook naar Denemarken gegaan, weet alleen weet ik niet waarheen precies. Ze is een Remmelt afstammeling, en heet Gwendolin. Misschien heb je haar nog gezien....
Zou wel heel toevallig zijn !!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-04 19:27

Nope, ken geen Gwendolin

mirijam

Re: Daar zijn ze dan: Foto's van stage in Denemarken!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:47

Hey, Ik geloof dat dit echt een ervaring voor je was om nooit te vergeten.

Ik ben met hun in contact gekomen voor een stage maar ik denk niet dat het veel met mijn opleiding te maken heeft. Ik doen namelijk communicatie maar zeij hebben om mijn advertentie gereageerd.

Ik vraag me dus af mis je je vrienden en familie niet heel erg. Voor mij zou het oom voor 5maanden zijn dat is natuurlijk heel veel langer dan 5 weken. Terwijl een retourtje naar kopenhagen volgens mij niet erg duur is.

Graag hoor ik wat meer informatie van je. Is het van kopenhagen lang rijden naar horshol ed.???

Kus mirijam

MRIIIS

Re: Daar zijn ze dan: Foto's van stage in Denemarken!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:51

wow die stallen! Echt heel mooi!
En die Friesen ook! Echt leuke foto's

Georgette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:58

Wat een gave foto's zeg! Lijkt me echt supergaaf om op zo'n bedrijf stage te lopen!

Yasmine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 19:59

Erg oud topic, ik TEM even

SANEX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-06 20:25

Idd erg oud, ik Pb wel even Mirijam

Georgette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:28

Jeetje, ik zie nu pas dat het zo'n oud topic is, sorry dat ik nog iets heb geplaatst!

Jolliegirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:37

heb al getemt

wel leuke foto's!

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-06 20:53

Bedankt voor de tems

Dit is inderdaad al een oud topic, daarom een slotje.