foto's ICS keuring Beverwijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 19:13

grappig ik heb ook op die stal gestaan

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 19:15

Verdikkeme, als ik had geweten dat het was, zou ik zeker zijn gaan kijken. Aw wat zonde, het ligt echt bij mij om de hoek.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 20:10

Ik heb niks te zeuren het valt gewoon op. Op welke keuring je komt ( noem maar een willekeurig ras op) zie je altijd witte pakkies en bolhoedjes. ) dus zo gek is mijn opmerking niet.. en Marijke zat altijd in de jury en als je goed kijkt zie je haar staan. dus dan is mijn gedacht toch weer niet zo gek

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 10:18

Cayusejuhh schreef:
Ik heb niks te zeuren het valt gewoon op. Op welke keuring je komt ( noem maar een willekeurig ras op) zie je altijd witte pakkies en bolhoedjes. ) dus zo gek is mijn opmerking niet.. en Marijke zat altijd in de jury en als je goed kijkt zie je haar staan. dus dan is mijn gedacht toch weer niet zo gek

Toch is dit niet helemaal waar
Ik noem maar even een willekeurig ras Schijnheilig :

Bij IJslanders zie je ook geen bolhoedjes en hebben sommigen wel wit aan en vele anderen weer niet ... en dit is vast niet het enige stamboek (van andere rassen) ...

SuperQuinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 14:11

ik zei ook niet dat ik het op de foto's zag ik zei dat ik het met nadine eens was,
ik vind het zo rommelig en ik vind het fijner en mooier als er wel bolhoedjes en witte pakjes zijn.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 14:14

Doe maar normaal dan doe je gek genoeg.... Knipoog voor mij hoeven die bolhoedjes etc.. ook niet. T is geen verkleedpartij....
Zo zal iedereen zijn voorkeur wel hebben, wat zal het anders saai worden als je allemaal het zelfde denkt Lachen

Lindon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:20

HOI Hoi
De 2e foto is Lindon hij heeft een 1e premie behaald en een 2e prijs
met de riding class zijn we 3e geworden. OK dan!
Wie heeft er misschien nog meer foto's??? Hij was paard nr 2