Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Quinzy schreef:nog steeds geen oplossing voor dit dier? Hoelang heeft hij nog? En ben je echt zeker dat ze hem verkopen voor 750 euro en dat ie verder gezond is? Ik wil wel zoeken naar iemand voor hem maar dan moet alle info wel kloppen. Ik hoop dat ik misschien iemand vind.
MOHGirl schreef:ik reageer [mist heeft mij gepbt] in verband dat ik veel paarden heb opgevangen [ook via bokt] en bereid ben haar ook op te vangen, dit echter wel als zij gratis is, omdat ik zelf nu 3 paarden heb, en wil geen aanschaf kosten hebben, omdat ik gewoon zuinig moet doen met mijn geld.
ik kan haar een goed tehuis aanbieden, gewoon voor recreatie, dus gewoon lekker door het bos hobbelen, en plezier maken, verder niets anders.
mocht je interesse hebben dan hoor ik graag van je.
ze komt dan op een manege te staan waar ik sta met mijn 3 kanjers, en komt dan dagenlijks in het bos of buiten langs de weg.
ik hoor het wel ze is welcome in zoverre.
het is een scheetje om te zien.
zijn ze niet opzoek naar nieuwe tuigpaardjes ofzo.
groetjes.
[mijn shift is stuk dus mijn text is niet erg netjes geschreven]
.
.
.
Ber er echt heel erg tegen..en waarom heeft die eigenaar haar eigenlijk teruggekocht als hij niet genoeg stalling heeft en dr daarna alsnog naar de slacht brengt?
nja..ik hoop maar dat het allemaal goed komt n ik vind het helemaal niet erg om nog een penny-aktie te beginnen als je daarmee paarden kan redden.. 
minka schreef:Ooh wat zonde dat dit beestje naar de slacht wordt gedaan. Kunnen we geen inzameling doen van bokt, en dat we d'r dan kopen voor MOHGirl (of is dit een erge penny-reactie)
, maar weggeven is niets. Is er echt niemand die interesse heeft? Enne, als er mensen zijn die es de manege waar ze rijden willen informeren zou ik heel blij zijn
russel schreef:Regelmatig komen er paardjes voorbij die gered kunnen worden.
Bedenk ik mij of het mogelijk is om een soort fonds op te zetten via bokt.
Stel een paard kan met een redelijk bedrag weggekocht worden, de fondsleden allen een euro storten. Als het paard daarna een goed tehuis heeft gevonden dat dat geld wat er dan betaald is, naar Brooks Hospital gaat.
Of:
Stel er komt een 'reddingsactie' dan wordt een x bedrag automatisch geincasseerd tot een maximum van 10 euro per jaar. De pot wordt dan pas gevuld gedurende de aktie. Dus het benodigde bedrag door het aantal leden delen. Wordt het paard daarna doorverkocht en de opvangers hebben hooi/stro/brok moeten kopen, kunnen ze die kosten terugkrijgen en het restbedrag naar Brooks Hospital. Als een ieder die meedoet maar tot max. 10 euro per jaar wordt belast, merk je het niet en doe je toch iets.
Dit paard kan via marktplaats nog een leuk tehuis krijgen, ook een goede manege is er wel te vinden.
Mohgirl bij deze de eerste 10 euro krijg je van mij.
it konijn ga ik opeten met nieuwjaar, behalve als ik tegen dan 1miljoen euro heb. Vanaf drie euro wordt je naam vermeld op de site". En zo , komt hij door een grap aan al 36 OOO € ong. want zoveel mensen die 3 euro geven.......Ben de site aan het zoeken, want is maar van horen...