Coen(tjuh) deed het super!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 21:28

EurLy schreef:
op sommige foto's keek je een beetje naar beneden Tong uitsteken
tIp : doe maar of er iets heel intressant is in de lucht , t hielp bij mij wel haha maar dat heeft niet te zeggen dat het bij iedereen helpt ,
maar voor de rest ziet het er keurig uit Haha!

k laat dr wel een lkkr ding voor lopen Tong uitsteken

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 21:46

Hey leuke foto´s! Veel succes met je wedstrijd 9 oktober Knipoog

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-04 21:49

Tnkx allemaal! Lachen

Richje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 00:59

ik moet ff 1 ding kwijt, wat zijn jullie vreselijke mensen. dit meisje is al tijden aan het tobben met dit paard en heeft nog NOOIT met te veel druk gereden. jullie zeggen wel ja het is kritiek je hoeft er je niets van aan te trekken. maar ondertussen maken jullie heel wat mensen onzeker. ik weet zeker dat er maar weinig van jullie zijn, die al zoveel hebben bereikt zoals sandra met coen. echt waar ik kan hier niet tegen laat iedereen in zijn waarde, ze heeft al een hele goede instructeur.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 01:01

Richje schreef:
ik moet ff 1 ding kwijt, wat zijn jullie vreselijke mensen. dit meisje is al tijden aan het tobben met dit paard en heeft nog NOOIT met te veel druk gereden. jullie zeggen wel ja het is kritiek je hoeft er je niets van aan te trekken. maar ondertussen maken jullie heel wat mensen onzeker. ik weet zeker dat er maar weinig van jullie zijn, die al zoveel hebben bereikt zoals sandra met coen. echt waar ik kan hier niet tegen laat iedereen in zijn waarde, ze heeft al een hele goede instructeur.

Tnkx Rich OK dan! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxNimboxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:27

Het spijt me heel erg dat ik dit moet zeggen maar...

Volgens mij hebben we hier met een ernstige vorm van penny-meisje te maken..

Op alles wat 'negatief' is over Coentjuh word gereageerd van: nee hoor! Het is niet zo! en blahblah!

Maar Coentjuh, je kunt ook wel eens iets van een ander aannemen!
En dan zijn er mensen die je kennen, en die nemen het dan voor je op, en dan zeg je ook nog eens penny-meisjes achtig: thanxxx! Echt sneu. Sorry dat ik dit allemaal zeggen moet, maar het moet er een x uit!

Ik heb al eerder een topic gelezen waarin je zo koppig deed! Over zonder neusriem rijden ofzo.

Bovendien, denk je dat een paard goed loopt als ie zn hoofd helemaal rond doet en alles op zn voorhand laat steunen! Maarja, omdat het er mooi uitziet, trek je hem zo in de krul, dat is lekker handig alsie zo'n gevoelige mond heeft!

sorry dat ik zo boos doe, maar ik kan er echt niet meer tegen!

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 18:35

xxNimboxx schreef:

Op alles wat 'negatief' is over Coentjuh word gereageerd van: nee hoor! Het is niet zo! en blahblah!

En dan zijn er mensen die je kennen, en die nemen het dan voor je op, en dan zeg je ook nog eens penny-meisjes achtig: thanxxx! Echt sneu. Sorry dat ik dit allemaal zeggen moet, maar het moet er een x uit!

Ik heb al eerder een topic gelezen waarin je zo koppig deed! Over zonder neusriem rijden ofzo.

Bovendien, denk je dat een paard goed loopt als ie zn hoofd helemaal rond doet en alles op zn voorhand laat steunen! Maarja, omdat het er mooi uitziet, trek je hem zo in de krul, dat is lekker handig alsie zo'n gevoelige mond heeft!

nou penny is ze echt niet hoor, ik ken dr al een tijd maar penny is ze echt niet.
en ze trekt hem echt niet in de krul

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 19:08

xxNimboxx schreef:

Penny meisjes, gaat toch weg man!

Dat voor me opnemen, dat is WEL de waarheid! Want die weet jij (en sommigen) blijkbaar niet!

Dat tnkx... wat moet ik anders zeggen? DankUwel *LOL*

Wat is er mis met zonder neusriem rijden? Op dat ene topic werd gereageerd, dat het juist beter was, voor zo'n paard met zulke problemen aan z'n mond. Dat hij z'n mond een keer open kan sperren ofzo...

Moet ik ook nog info geven over het watertrens-bit? Dat de mond van de pony er tussen komt, komt alleen, doordat de ruiter die erop zit geen stille hand heeft, voor die mensen zijn er rubberen bitringen.

Ik hem in de krul trekken? Dat is nou echt het meest onzinnige wat ik ooit heb gehoord! Kom een keer kijken!

Dat ik over 'veel' dingen, echt niet over alle tips, negatief doe, van die zgn tips, is, omdat die tips geen tips zijn!

Als je dr niet meer tegen kunt, bekijk dan alsjeblieft mijn topics niet!

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:11

Go San Tong uitsteken

JenLoveNicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:15

Nou wat jij segt klopt dus helemaal niet en je moet gewoon je mond dicht houden want je ben gewoon jalours.
San doet het juist helemaal top met Coen dus Sommige mensen Verward

xxNimboxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:24

JenLoveNicky schreef:
Nou wat jij segt klopt dus helemaal niet en je moet gewoon je mond dicht houden want je ben gewoon jalours.
San doet het juist helemaal top met Coen dus Sommige mensen Verward

*LOL*

Khartoum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:45

heej san! Coen is echt een leuk paardje! en hij loopt op die ene foto inderdaad wel te diep (Vind ik dan!) maar het is ook maar moment opname.... Vind het echt een leuke pony! Veel succes met je wedstrijd he!
En sorry maar sommige mensen kunnen zich wel een beetje inhouden of het anders vertellen.......

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 19:47

Dankje wel!!!

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 19:54

Laat je nie gek maken he meis!! enne xxNimboxx nie zo zeuren ze rijd hardstikke goed en San trek coen in een krul?? nou dat is echt een domste wat ik ooit heb gehoord!! dus gewoon je mond houden en als je er niet meer tegen kan dan kijk je toch gewoon niet meet in de topics van San!!

Aroree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 20:24

Hey, misschien is een hackamore een optie
Of een bosal! Werkt vaak heel goed bij paarden met tand/mond problemen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 21:20

Ik wil heel erg graag aannemen dat jouw pony mondproblemen heeft en daarom zo diep loopt.
Maar op de foto's waar hij zo diep loopt, zie jij boogjes in je teugels?? Nou ik écht niet. Als jouw pony zo een mond problemen heeft, waarom heb je dan op elke foto een strakke verbinding met zijn mond.
Mijn pony heeft ook problemen met zijn mond, maar bij ongeveer de helft van de foto's die welleens gemaakt worden hangen mijn teugels dan ook door!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 22:04

Foto's zijn moment opnames, Sjonniej... Als ik de teugels in boogjes heb, beginnen ze ook te zijken op bokt... Jou pony heeft vast een ander soort probleem als Coen, dus kan je hier weinig over zeggen

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-04 22:06

Marloez schreef:
Hey, misschien is een hackamore een optie
Of een bosal! Werkt vaak heel goed bij paarden met tand/mond problemen

heb met halster gereden, dat lijkt mij het lichtste van het lichtste, en daar reageert ie precies hetzelfde op als met bit....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 01:04

xxNimboxx schreef:

uhmmmmmmm ik ken heel dit meisje niet Verward maar daarvoor ben ik het dus absoluut niet eens met sommig commentaar!! tis pas ECHT SNEU als je doelloze oeverloze maar vooral kansloze berichten gaat lopen posten! zo..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 11:00

Ja ga met zen allen ffe ruzie lopen maken over wie wat post!

\Jezus man, laat mekaar toch lekker...;
Echt, dit is echt weer zo'n topic van waarom kom ik op bokt? Dit is zooooo
onzinnig voor iedereeen:(

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 19:02

Topic niet!

Sommige mensen wel...

xxNimboxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 22:00

Misschien moet wel heel niet naar zn mond kijken.
Nu ik dat van het halster lees.
Het kan ook het zadel zijn!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 22:50

Is het ook niet, hebben verschillende zadels opgelegen, doet bij ieder zadel hetzelfde, ook zonder zadel...

teqil_mikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 22:52

stoer paardje hoor Haha!

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-04 22:54

tnkx teqil_mikey!