Fotoshoot bij Debo

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:19

ben ik dan de enige die een beetje kritiek heeft ?
Foto 1 : mooi, maar gezichten zijn iets donker en lijken niet helemaal scherp, ogen zijn wat dof ( en je kan de kleren beter strijken van te voren Knipoog ).
foto 2: mooi en goed gecropt, ook goede sluitertjd gekozen .
foto3 : Leuk idee, maar weer gezicht aardig donker, lijkt niet scherp en ogen slecht te zien..
foto 4: mooi - hier zie je goed dat er nu wél wat licht in de ogen zit Lachen ik had wel het hoekje stof/papier lnksonder weggefotoshopt/rechtgelegd. lijdt wat af.
Foto 5 : mooi ,maar zie 1 Lachen
Foto 6 : cowgirlie ! Maar weer gezicht wat donker en lijkt wat onscherp.. model staat ook wel erg in het midden en ik vind het minder mooi dat je zo' vind het licht voor ons linksn groot stuk bloot been ziet ( iets hoger afsnijden ? ) vind het licht aan de rechterkant van het model ( voor kijkers links Knipoog ) mooier dan aan de andere kant..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:37

Tuurlijk niet van krietiek kunnen we allemaal leren wil alleen een aantal dingetjes erbij zeggen

Door het verkleinen is de scherpte een beetje achteruit gegaan.. de grote versies zijn haarscherp.. Wat het licht betreft daar had ik helaas weinig over te vertellen.. heb nog geen fotolampen dus moest het doen met het licht van buiten (wat ver te zoeken was met al die regen)

Aan dat hoekje stof erger ik me ook een beetje Haha! ga dat denk ik ind nog even fotosoepen...

bedankt voor je tips ik ga kijken of ik er de volgende keer wat mee kan doen!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 11:59

( zelfde probleem hier - NOG geen fotolampen.. bouwlampen schijnt een stuk goedkoper te zijn ,maar wel bloedheet.. Boos! jammer dus ! ). Mooie achtergrond kleur - muur /doek/papier ?

Dacht al dat het door het verkleinen was dat het wat onscherp leek ( daarom ; lijkt ) , dan de verkleinde kan je ook wat bewerken in PS
? Vind je avatar van je dochtertje wel erg mooi !! Mooie grote blauwe ogen heeft ze zeg !

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-04 16:16

Die truitjes strijken heeft geen nut Dan kan je blijven strijken die stof kreukt binnen no time Knipoog

wenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:28

die met die kaarsjes is leuk de rest ook hoor Haha!

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:33

Ik vind foto 4 erg leuk!
En de rest is ook heel mooi Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:37

Ik vind het helemaal geweldige foto´s echt waar...... wat mooi.

Klein puntje van kritiek.......... als je nou weet dat je op de foto gaat...... strijk dan even je t shirt van te voren Haha! Haha! Haha! Haha!

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 20:34

Ik vind de 1e foto wat minder.. Maar de rest echt super! Die met die veertjes zijn echt leuk OK dan! *LOL*

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 21:44

Wauw die vierde foto...die is echt super mooi geworden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 23:57

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties! dat geeft me de moed om er verder mee te gaan!

Ronnoz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 01:08

Debo schreef:
en dat wilde ze nou juist niet horen Haha! Tong uitsteken

Niets op de foto's aan te merken dus enige overeeenkomsten zou ik maar voor lief nemen Lachen En ach...t blijft tenslotte familie he...heb je altijd wel wat van weg Haha!