Xen de Lusi hengst wordt groot ...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 22:40

Tis echt een knapperd!
ben zo benieuwd naar wat dat voor barokke schoonheid word als ie groot is!
vanta ziet er ook goed uit!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 10:10

Xen Lovers
Die eerste foto, heeeeerlijk koppie! Hij wordt steeds knapper! Alleen vind ik het wel jammer dat hij steeds lichter wordt....

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 21:01

Skattie"]
Hij is echt mooi, vooral die kleur!! Ik hou wel van een beetje appart kleurtje, maar hij is echt al groot en dat voor een jaarling!!
[/quote]

Tja, hij moet natuurlijk wel PAARD worden Haha! Ik denk niet dat ie boven een gemiddelde zit ofzo, maar hij is zeker ook niet klein voor z'n leeftijd.

[quote="Dizzy"]
Mijn Lusi was met 14 maanden ook rond de 1.50m, maar is in de drie jaar daarna maar 6 cm. gegroeid.
De DA dacht dat hij 3 jaar was, maar hij was toen 15 maanden!
De fokker "waarschuwde" mij dat dit zou gebeuren (de groeiontwikkeling).

Ik denk wel dat Xen een grote Lusi wordt en een mooie bovendien
[/quote]

Fijn te horen, ik hoopte namelijk dat ik toch een "kleintje" zou hebben. Ben benieuwd hoe hij uiteindelijk uitgroeit, hoop zoals Phino. Haha!
Trouwens, die VA had nog nooit een Lusitano van dichtbij gezien zeker? Knipoog

[quote="GillyZidane"]
Tis echt een knapperd!
ben zo benieuwd naar wat dat voor barokke schoonheid word als ie groot is!
vanta ziet er ook goed uit!
[/quote]

Ze is momenteel beetje in overconditie ... Haha! Nu dat het vakantie is gaan we flink fietsen! En natuurlijk ook rijden, maar vooral lange stukken fietsen. }>

[quote="Tancreda4 schreef:
Xen Lovers
Die eerste foto, heeeeerlijk koppie! Hij wordt steeds knapper! Alleen vind ik het wel jammer dat hij steeds lichter wordt....

Lichter Verward Als ik hem vergelijk met foto's van vorig jaar dan was hij daar echt WIT, ik vind hem tegenwoordig al veel geler, vooral op billen en benen.
Tis dat ik die foto's kwijt ben ... heb geen volledige back-up van de laatste format.

Kleurtje is trouwens tot hiertoe mooi meegenomen, al ben ik er nog steeds niet van overtuigd dat hij niet gaat schimmelen. Maar het zal me worst wezen, wit is ie even mooi. Cool

Dizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 21:45

Nee het lag niet aan de DA, er waren er meer die dachten dat hij ouder was. Hij was al helemaal "af". Als ik er ooit toe kom om achter de compu foto's te plaatsen (via jouw mooie website) zal ik ze plaatsen!! Ik ben er gewoon te lui voor Gaaaap
Misschien kom ik gauw weer eens langs, jij hebt toch zeker gauw verlof?!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:15

Hij was en is nog steeds een heel lekker ding zeg

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 16:57

cloris schreef:
Hij was en is nog steeds een heel lekker ding zeg

En wanneer kunnen we ons nog eens aan Señor Piep foto's verwachten? Cool

Dizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:49

Afbeelding

Waarschijnlijk is de foto weer te klein (heb tijdens jouw uitleg blijkbaar niet goed opgelet Bloos ), maar het is een foto van Seraphino toen hij 13 maanden oud was.
Voor de "leken" onder ons. Seraphino is ook een palomino Lusitano, die veel op Xender lijkt (hij is nu 5 jaar)

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:53

die wordt zeker groot Lachen op de 3e foto kan je vooral goed zien dat hij nog wel even door groeit, daar is zijn kontje duidelijk dikker dan de voorkant Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:12

Dizzy, je moet niet de thumbnail copiëren, maar de grotere versie van je foto Knipoog

Hij lijkt idd al een echt paard op die mini-foto Haha!

Gentle_Giant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:59

Heeejjj hij is leuk man echt heel mooi kleurtje hahaha die aparte foto Tong uitsteken daar is t echt een sprietje.. met van die lange benen Vingers aflikken

wel super mooie kleur Kwijl

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 19:55

Dizzy schreef:
[image]

Waarschijnlijk is de foto weer te klein (heb tijdens jouw uitleg blijkbaar niet goed opgelet Bloos ), maar het is een foto van Seraphino toen hij 13 maanden oud was.
Voor de "leken" onder ons. Seraphino is ook een palomino Lusitano, die veel op Xender lijkt (hij is nu 5 jaar)

Je moet eerst op de foto klikken zodat hij groot wordt en pas dan moet je de URL kopieren. Knipoog

Heeeeeeere's Phino! Haha!

Afbeelding

peeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:12

Wauw wat eem knappert zeg! Lovers Waar heb je die opgeduikeld? Haha!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:33

Loolapelooza schreef:
Lichter Verward Als ik hem vergelijk met foto's van vorig jaar dan was hij daar echt WIT, ik vind hem tegenwoordig al veel geler, vooral op billen en benen.
Tis dat ik die foto's kwijt ben ... heb geen volledige back-up van de laatste format.

Foutje van mij Bloos
Maar ik zie dan nog steeds de veulen fotos voor me van hem Lovers Vergelijken met die is hij wel wat lichter Knipoog
Maar het blijft een knapperd Lovers

Dizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 10:12

Op deze foto is hij officieel nog 1 jaar, en toen dachten ze (o.a. een DA) dat hij 3 jaar was Verward
Afbeelding

Maar nu niks meer over Phino, het is een Xender topic OK dan!

Zoals je kunt zien heeft Xender met 14 maanden grovere gewrichten, dus ik denk dat hij wel groter dan Seraphino....

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:38

Tjee... die is groot zeg. Bloos! Pas maar op dat ie niet te hard groeit, want dat is ook niet goed.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 16:52

Ja, ipv hem onder z'n kont te stampen ga ik hem nu op z'n kop geven, dan krimpt ie misschien weer wel enkele cm. Tong uitsteken

Neenee, even serieus. Ik denk dat hij voor z'n leeftijd wel op een gemiddelde zit. Misschien heeft hij z'n ergste groeispurt wel gehad en stabiliseert hij nu.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:54

Wat is zijn geschatte eindhoogte?
Hoe hoog zijn z'n ouders?

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 17:13

Maak je nie te veel zorgen over de grooteit...dit komt goed Lachen
Hij is heel mooi en is verschrikkelijk gegroeid sinds de laatste fotos vindt ik !!

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 17:21

cinv schreef:
Maak je nie te veel zorgen over de grooteit...dit komt goed Lachen

Ja, maar dan ga ik me zorgen maken over mijn ukkepuk. Die zit nu richting de 1.35 schat ik.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 19:11

Mams is 1.58m en paps 1.62m. Uiteindelijke stokmaat schat ik dus op 1.60m. (tis trouwens wel zoals Dizzy zegt dat hij grovere gewrichten heeft, daar moet hij ook ingroeien zeg maar ... )
Maar Tessebes, Xara haar moeder is toch een New Forest? Lijkt me niet te vergelijken met Xen die echt paarden als ouders heeft. Lachen
Ik zou me dus niet te druk maken, het kan nog alle kanten op!!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 19:31

Loolapelooza schreef:
En wanneer kunnen we ons nog eens aan Señor Piep foto's verwachten? Cool

Ik zal deze week weer ff fotos maken

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 21:48

Loolapelooza schreef:
Mams is 1.58m en paps 1.62m. Uiteindelijke stokmaat schat ik dus op 1.60m. (tis trouwens wel zoals Dizzy zegt dat hij grovere gewrichten heeft, daar moet hij ook ingroeien zeg maar ... )
Maar Tessebes, Xara haar moeder is toch een New Forest? Lijkt me niet te vergelijken met Xen die echt paarden als ouders heeft. Lachen
Ik zou me dus niet te druk maken, het kan nog alle kanten op!!

Ja, maar dat betekend dat Xen nog 10 centimeter groeit en ik hoop dat Xara toch nog wel wat meer groeit. Haar moeder is ook boven de 1.50.