Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Skattie"]
Hij is echt mooi, vooral die kleur!! Ik hou wel van een beetje appart kleurtje, maar hij is echt al groot en dat voor een jaarling!!
[/quote]
Tja, hij moet natuurlijk wel PAARD wordenIk denk niet dat ie boven een gemiddelde zit ofzo, maar hij is zeker ook niet klein voor z'n leeftijd.
[quote="Dizzy"]
Mijn Lusi was met 14 maanden ook rond de 1.50m, maar is in de drie jaar daarna maar 6 cm. gegroeid.
De DA dacht dat hij 3 jaar was, maar hij was toen 15 maanden!
De fokker "waarschuwde" mij dat dit zou gebeuren (de groeiontwikkeling).
Ik denk wel dat Xen een grote Lusi wordt en een mooie bovendien
[/quote]
Fijn te horen, ik hoopte namelijk dat ik toch een "kleintje" zou hebben. Ben benieuwd hoe hij uiteindelijk uitgroeit, hoop zoals Phino.![]()
Trouwens, die VA had nog nooit een Lusitano van dichtbij gezien zeker?
[quote="GillyZidane"]
Tis echt een knapperd!
ben zo benieuwd naar wat dat voor barokke schoonheid word als ie groot is!
vanta ziet er ook goed uit!
[/quote]
Ze is momenteel beetje in overconditie ...Nu dat het vakantie is gaan we flink fietsen! En natuurlijk ook rijden, maar vooral lange stukken fietsen. }>
[quote="Tancreda4 schreef:Xen![]()
Die eerste foto, heeeeerlijk koppie! Hij wordt steeds knapper! Alleen vind ik het wel jammer dat hij steeds lichter wordt....
Als ik hem vergelijk met foto's van vorig jaar dan was hij daar echt WIT, ik vind hem tegenwoordig al veel geler, vooral op billen en benen. 
Dizzy schreef:[image]
Waarschijnlijk is de foto weer te klein (heb tijdens jouw uitleg blijkbaar niet goed opgelet), maar het is een foto van Seraphino toen hij 13 maanden oud was.
Voor de "leken" onder ons. Seraphino is ook een palomino Lusitano, die veel op Xender lijkt (hij is nu 5 jaar)

Loolapelooza schreef:LichterAls ik hem vergelijk met foto's van vorig jaar dan was hij daar echt WIT, ik vind hem tegenwoordig al veel geler, vooral op billen en benen.
Tis dat ik die foto's kwijt ben ... heb geen volledige back-up van de laatste format.
Vergelijken met die is hij wel wat lichter

Loolapelooza schreef:Mams is 1.58m en paps 1.62m. Uiteindelijke stokmaat schat ik dus op 1.60m. (tis trouwens wel zoals Dizzy zegt dat hij grovere gewrichten heeft, daar moet hij ook ingroeien zeg maar ... )
Maar Tessebes, Xara haar moeder is toch een New Forest? Lijkt me niet te vergelijken met Xen die echt paarden als ouders heeft.
Ik zou me dus niet te druk maken, het kan nog alle kanten op!!