Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjuimpje schreef:Ik kan je aanraden om eens op een zondag de Eerste Hulp van een ziekenhuis te bezoeken, daar vind je meer paardrijslachtoffers als slachtoffers van verkeersongelukken
Sjuimpje schreef:Nou Frank, overdrijven is ook een vak hoor
Mijn hobby is het ook niet, en ja, ik vind het ook zonde geld.
Maar weet je wat? Dat zegt mijn broertje ook over mijn hobby, ieder zo zijn smaak hoor.
En weet je hoeveel paardrij ongelukken elk jaar plaatsvinden? Het is nog steeds één van de gevaarlijkste sporten die je kan beoefenen.
Mystica schreef:Niks mis met die getunede auto's, maar neem dan wel een mooie. Bijv. een getunede alto? Dat is bij mij een eend met grootheidswaanzin.
Doe het dan bij een CRX, prelude, corrado, scirocco, of calibra. Dan lijkt het nog.
BeNGeL schreef:Dat is waar ... Persoonlijk vind ik het leuk om ze te zien maar het moet niet TE worden zoals sommige mensen dus wel doen wat ik wel erg mooi vind ik een gerestaureerde auto die een beetje mooier is gemaakt maar een "vriend" van mij heeft er al ruim 17.000 euro aan uit gegeven ... ik heb een Colt van mijn ouders gekregen en tsja daar moesten natuurlijk wel licht metalen velgjes onder en een leuke geluidsinstallatie erin ... maar zoveel als hier boven er aan uit gegeven wordt nee dat zou ik niet doen .... Het is zo`n risico wat je eigenlijk neemt om veel geld in een auto te pompen omdat je de straat uit kan rijden en `m in de prak kan rijden ... en de meeste getunede auto`s hebben niet eens een asssecoires verzekering erop zitten dus krijgen ze alleen het geld maar terug van de verzekering wat de auto kaal waard was....
lis schreef:[image]
Dat was precies wat ik dacht bij de Swift op deze foto's
Overigens Yuri; Met 'gewillig' bedoelde ik toch iets anders
lis schreef:[image]
Dat was precies wat ik dacht bij de Swift op deze foto's
Overigens Yuri; Met 'gewillig' bedoelde ik toch iets anders
pretty schreef:leuke fotos hoor!
trouwens tunen heeft NIKS te maken met snelheid,das een andere manier van wagens opzetten,geen enkele echte tuner gaat met zn wagen risico's nemen,tunen is al duur genoeg!
Taaclover schreef:Moddie, gooi er maar een slotje op.
Dit was de reden dat ik er al lang over gedacht had om ze op bokt te plaatsen.
Dat niet iederen gek is op getunde auto's ok maar ik hoor hier argumenten die je net zo goed gelijk door de w.c. kan spoelen.