draadje er tussen uit

ik vind je zo lief!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
met jou beartje.
FlyingHigh schreef:Nanoukkkkkkkkkkkk, wat gaaaaaaaaaaaaaaf!!! Wat een mooie meid!!! En Vera, wat is Digger ongelooooooooflijk stoer en prachtig! Wat een buffel!!! Geweldig! Ben blij om hem weer eens te zien............you make my day, girl!!!
)
Sorry hoor was zo druk bezig met uploaden..............
, maar dat ben ik ook niet van plan hoor. Ik ga heerlijk recreatief rondtuffen bij ons in de polder en over een tijdje samen met Vera op Digger naar de bossen, duinen en het strand. En natuurlijk naar Charene en BillyJean
Nanouk schreef:Oh ja jullie willen ook nog info he?!Sorry hoor was zo druk bezig met uploaden..............
![]()
Het is dus een buckskin NF merrie van net 3 jaar, pas 1 week serieus onder het zadel bij Jos en er is dus nog geen wedstrijd mee gereden, maar dat ben ik ook niet van plan hoor. Ik ga heerlijk recreatief rondtuffen bij ons in de polder en over een tijdje samen met Vera op Digger naar de bossen, duinen en het strand. En natuurlijk naar Charene en BillyJean
![]()
Wat willen jullie verder nog weten? Het is gewoon een onwijze lieve aanhankelijke schat!
)
Nanouk ook ,maar gematigd vanwege haar leeftijd.
.
.......
Digger heeft echt een lekkere lok....weet zeker dat Joelyn er weer intrapt als ze hem ziet.........
....toen kon Jos haar lach natuurlijk niet inhouden want Nanouk was er al stiekum mee bezig......alleen mocht niemand het nog weten
..hahahahaha............
jullie bijelkaar vond passen.......Dus nogmaals veel succes en plezier met haar...............