Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Apollo schreef:ojaaaah..ik net ook maar meteen ff www.bergemo.nl checken, en wat staat er onder het stukje: "paardrijden"....??!! jaja weer dezelfde foto!![]()
misschien worden we nog eens beroemd
Janneke18"]
[quote="Jura schreef:Hé wat leuk, Hans die ken ik nog wel! Is Jade er ook nog, en hoe gaat het met haar??
Shiloh schreef:ik vind eigenlijk misschien dat fleur een mailtje moet sturen (het is haar foto!) met dat ze het opzich geen probleem vind dat de foto werd gebruikt, maar dat ze het wel zo netjes vond om even toestemming te vragen, vind het namelijk eigenlijk ook niet zomaar kunnen.
Shiloh schreef:ik vind eigenlijk misschien dat fleur een mailtje moet sturen (het is haar foto!) met dat ze het opzich geen probleem vind dat de foto werd gebruikt, maar dat ze het wel zo netjes vond om even toestemming te vragen, vind het namelijk eigenlijk ook niet zomaar kunnen.
ratina schreef:ik vind dat gezeur over zo'n miezerige foto wel heel erg. Heeft iemand van jullie er wel eens aan gedacht dat degene van wie er afgelopen weekend op de open dag foto's zijn gemaakt, het misschien ook helemaal niet prettig vinden dat ze op internet staan. Misschien had je die mensen ook wel moeten vragen of ze het goed vinden.
ratina schreef:ik vind dat gezeur over zo'n miezerige foto wel heel erg. Heeft iemand van jullie er wel eens aan gedacht dat degene van wie er afgelopen weekend op de open dag foto's zijn gemaakt, het misschien ook helemaal niet prettig vinden dat ze op internet staan. Misschien had je die mensen ook wel moeten vragen of ze het goed vinden.
deedee19"]
[quote="ratina schreef:ik vind dat gezeur over zo'n miezerige foto wel heel erg. Heeft iemand van jullie er wel eens aan gedacht dat degene van wie er afgelopen weekend op de open dag foto's zijn gemaakt, het misschien ook helemaal niet prettig vinden dat ze op internet staan. Misschien had je die mensen ook wel moeten vragen of ze het goed vinden.
Janneke18 schreef:Jura: daar ben ik wel benieuwd naar!!
ze is het laatste jaar inderdaad erg wit geworden.. over twee weken hebben we een onderling dresuurwedstrijdje.. ik ben van plan om dan fotoos van dr te maken, tegen die tijd zet ik ze op bokt!
Juut schreef:Hé Fleur, wel effe laten weten wat het antwoord is he!
Annetje schreef:Oh jeetje wat was ze donker zeg!
Dan vind ik haar nu wel ietsjes mooier, maar blijf het geen leuk paard vinden om te zien.