flame@work een shetlander is een echte allrounder!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ShEtLaNdUrZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 18:43

ahh Kwijl het zijn weer leuke foto's..
ik vind je helemaal niet te groot voor hem..
ik ben toch ook 1.61m en ik rijd nog op een shet van 1.10m
zolang Flame er geen last van heeft en niet vervelend gaat doen kun je (van mijn) lekker door blijven rijden hoor Knipoog
Groetjes Chelsea.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:12

DIe foto ziet er een beetje raar uit mischien een verkeerd moment opnamen ? Maar okee mijn mening is dat zijn mischien niet mooi voor het oog is, maar dat ze er makkelijk op kan blijven rijden, flam houd haar, en flame laat niet zien dat ze het moeilijk heeft dus wat is het probleem ?
Lachen

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:27

Ik snap niet dat jullie zo lopen te zeiken dat ze te groot is.. ik bedoel.. die pony kan het makkelijk houden.. met rijden is ze altijd heel lief en goed aan het werk en is nooit vervelend.. en trouwens.. stephanie's been kan NOOIT tegen de knieschijf zitten want die zit aan de VOORkant.. dan zit ze misschien in de knieholte.. lijkt me wat logischer.. Ik vind zelf dat het zadel niet te ver naar voren ligt (heb ik ook niet zoveel verstand van maarja..) maar Flame heeft er geen last van want anders zou ze het onder het rijden wel merken.. volgens stephanie die nu niet op bokt kan komen ligt het zadel misschien 2 cm te ver naar voren.. maar wat moet ze daar aan doen dan? ze heeft toch al een staartriem.. dus meer kan ze er niet aan doen lijkt mij.. Shetlandes hebben ook niet zulke geweldige zadel ruggen.. (als ik naar de shetlanders van de manege kijk...) dus.. ik hoop dat jullie een beetje begrijpen dat ze zat word van dat gezeik over alles.. ze heeft alles wel 20x gehoord.. ookal over haar mexicaanse neusriem.. ze heeft gewoon plezier met haar pony en dat wil ze zo houden! Sorry voor het lange verhaal maar dat moest er echt even uit..
Groetjes,
Suzanne

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:34

ik vind wel dat het zadel te ver naar voren ligt en dat ze t egroot is zoals op die ene foto die nog los staat
het spijt me hoor maar dat vindik zo!
verder leuke shet en leuke foto's

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 19:35

zal ik dan maar even op alle reacties antwoord gaan geven... word namenlijk best wel chagerijnig van jullie: BOKKERS...
hoewel er heel wat lieve bokkers bij zijn Lovers
ten eerste...
KIJK IN MIJN PROFIEL>>>>>>
DAN ZIE JE DAT HET MEE VALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en dan zeker zeggen dat ik niet snel moet aanbranden?
hoe zouden jullie het vinden om de combinatie met je pony af te zeiken...
naja laat ik nu maar eens beginnen met het verdedigen van mezelf tegen over jullie

voel me namenlijk erg aangevallen/.........

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 19:36

Miss_Petit schreef:
Op de foto's is duidelijk te zien dat de pony bijna in zijn knieschijven wordt geprikt...

knieschijven?
whahaha ik ben degene die moet lachen Haha! Haha! Haha!

als je goed kijkt zie je dat het zadel helemaal scheef ligt....

mijn zadel ligt namenlijk niet perfect op haar rug... omdat ze is afgevallen verschuift het
zadel nu makkenlijker...

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 19:37

Oscar schreef:
Ik heb je topic even verplaatst naar ITP, daar is het nl. meer op z'n plaats.

Verder wil ik er nog aan toevoegen dat het prima is om een discussie te voeren.
Zolang iedereen elkaar met respect behandelt zijn discussies zeker toegestaan, sterker nog: dat is de kracht van Bokt Knipoog
Probeer wel open te staan voor meningen van anderen en elkaar met respect te behandelen !

als ze een discussie openen mij best maar dan doen ze het niet onder de naam van:
wat vinden ze nou van clover en flame....

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 19:39

fjordyloverr schreef:
Ik vind jou ook te groot voor het diertje, en zijn zadel legt bijna op zijn nek!

hmm ben jij zo'n volgende schaap ofzo?

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 19:41

pharagirlke schreef:
1. l*llen is wel met 2 l'en
2.[img][/img]
het gaat niet om het gewicht horsewisper!
(alhoewel dat ook al te veel is als je het mij vraagt maar oke...)
maar kijk naar die foto, ze zit met haar tenen in de knie van het paard
ze is dus wel degelijk veel te groot!
en over het zadel hebben ze genoeg gezegd...en daar sluit ik me volledig bij aan! dat zadel ligt gewoon te ver naar voren

gewicht?
omdat de winterjas is uitgevonden ben ik te zwaar voor mijn pony?
whaha
dacht het dus niet hea....
ik zou eerder te zwaar zijn voor een welsh van 1.20 als voor Flame...
shetlanders zijn ongelooflijk sterk...
en als je Flame zou KENNEN zou je weten
dat ze plezier in het rijden heeft en nergens hinder van heeft....

het adel ligt misschien iets naar voren maar zeker niet heel erg veel?

en met mijn tenen in haar knie?
ga toch weg zeg... bekijk de foto's in mijn profiel eens... ik kom nog langer niet bij haar knie....

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:43

Hey! leuke fotos hoor. Ik vind dat je niet veel dikker of langer mag worden, maar ik denk dat dat wel mee zal vallen Knipoog. en anders kan ze altijd nog voor het karretje. Desnoods kruis je haar met een belg, dan heb je een middelmaat rijpaardje Knipoog .

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:43

heeeeeey steph Haha!
leuke foto's hoor *LOL*
Flame is cooooooowl Lovers
ennuh.. Miss_Petit, knieschijven zitten aan de voorkant hoor Rolleyes

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 19:45

stalleke schreef:
Ik ben t met je eens pharagirlke en dit heb ik in haar vorige topic ook gezegd, maar ik denk niet dat ze er zelf iets van aantrekt, in haar ogen is het niet zielig.. Maarja ik vind het voor het oog ook niet mooi, en die foto die je liet zien vind ik haar eigenlijk ook veel te groot, maarja ik denk dat ie haar wel houd, anders zat ze er nu niet meer op he Haha!
Met 1 ding ben ik het wel eens, t zadel ligt wat ver naar vorel, iets te ver over zijn schouder heen, en bijna op zijn nek lijkt mij vanaf de foto te zien.. of dit in het echt zo is dat kan ik natuurlijk vanuit hier niet zegge Haha!

Hmmm...
hieruit moet oik begrijpen dat ik je vorige reactie wel letterlijk moest opvatten?
en dat die wel aanvallend bedoelt was...

naja ik zeg er verder maar niks op...

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 19:46

fasty_lover schreef:
leuke foto's hoor Haha! alleen een ding...ben je niet een beetje groot voor hem Verward hij kan je wel houden denk ik maar toch het ziet niet uit als je nou nog langer word....

hmmm volgens mij hebben we het hier over nog zo'n schapp... als je leest is het al wel vaak genoeg gezegt denk ik....

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 19:51

en trouwens bedankt iedereen Haha!
die wel normaal kan reageren....

want de mensen met de perfecte warmbloeden
trekken blijkbaar altijd de neusop voor een shet...

Tcherina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:07

heey
leuke f0t0's h0or
Tcherina

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:09

Wat is Flame weer stoer Clovvie Haha!

Het zadel ligt idd iets te ver naar voren (meis, niet aanvallend bedoeld). Maar voorderest pas je er nog prima op. Tja, niet alle mensen houden van perfecte warbloedpaarden toch? Haha!.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:10

de PRACHTIG GEWELDIGE WARMBLOEDPAARDEN Schijnheilig

flampie is stoer

Suusoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:12

Zal ik even wat zeggen.. ik ben denk ik bijna 10 cm groter dan stephanie en ik heb vandaag 45 cm op flame gesprongen.. geen verzet, geen weigeringen.. die pony heeft er heel veel plezier in.. als de pony het niet leuk vind dan zou stephanie dat allang gemerkt hebben. Die pony heeft er plezier in en zoals ik flame ken is ze hartstikke lief.. als ik haar kon kopen wist ik het wel hoor.. het is dan wel jammer dat ik te groot ben.. maar flame is echt een superpony.. Nooit staakt ze ofzow.. ze is met rijden heel braaf.. jullie zijn gewoon jaloers dat jullie van die slome knollen hebben die niet zo hard kunnen crossen als flame.. flame vind het crossen echt vet leuk anders had ze haar oren wel plat in de nek en zou ze misschien wel gaan steigeren.. Dat heb ik nog nooit meegemaakt!!
dat moest er echt even uit.. sommige mensen... Stoom uit je oren
Groetjes,
Suzanne

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 20:12

Yaar schreef:
Wat is Flame weer stoer Clovvie Haha!

Het zadel ligt idd iets te ver naar voren (meis, niet aanvallend bedoeld). Maar voorderest pas je er nog prima op. Tja, niet alle mensen houden van perfecte warbloedpaarden toch? Haha!.

haha, ja het zadel licht wel iets te ver... ik weet niet wat het is... maar het is alleen als ik in het bos rijd Verward

whaha jah die perfecte warmbloedpaarden Haha!
sorry maar dat moest er echt even uit...

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 20:14

xxxSuusje schreef:
Zal ik even wat zeggen.. ik ben denk ik bijna 10 cm groter dan stephanie en ik heb vandaag 45 cm op flame gesprongen.. geen verzet, geen weigeringen.. die pony heeft er heel veel plezier in.. als de pony het niet leuk vind dan zou stephanie dat allang gemerkt hebben. Die pony heeft er plezier in en zoals ik flame ken is ze hartstikke lief.. als ik haar kon kopen wist ik het wel hoor.. het is dan wel jammer dat ik te groot ben.. maar flame is echt een superpony.. Nooit staakt ze ofzow.. ze is met rijden heel braaf.. jullie zijn gewoon jaloers dat jullie van die slome knollen hebben die niet zo hard kunnen crossen als flame.. flame vind het crossen echt vet leuk anders had ze haar oren wel plat in de nek en zou ze misschien wel gaan steigeren.. Dat heb ik nog nooit meegemaakt!!
dat moest er echt even uit.. sommige mensen... Stoom uit je oren
Groetjes,
Suzanne

haha go0 suus Haha!
tsjah... het is wel zo...
geef je groot gelijk Haha!
bedoel als ik in het bos rijd... galopeerd ze altijd ergens voor aan de groep Haha! met de oren naar voren Lachen
zou ze dan last hebben?
nee denk het niet hoor...

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:22

Pfffffffff.... wat een gezeik! Laat cloverdale het lekker zelf uitzoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:26

Marieke_456 schreef:
Pfffffffff.... wat een gezeik! Laat cloverdale het lekker zelf uitzoeken

Precies.

Btw heb ik niks tegen warmbloedpaarden hoor, integendeel Lachen.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:29

Of dit meisje is te groot, ow dit zit niet goed, of dat zit neit goed, of dit is niet goed wat je doet, zo is er in ieder topic wel wat.

Flame en cloverdalen hebben samen lol, als ze dat neit hadden deed flame wel anders als een leuke vrolijke crossende pony. laat haar toch.

Annetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:29

Sting schreef:
Desnoods kruis je haar met een belg, dan heb je een middelmaat rijpaardje Knipoog .

Wahaha wat moet daar wel niet uitkomen! Haha! Arme Flame...
Bloos! Tong uitsteken

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:30

Zo`n zware belg op haar reed, dna zakt ze wel door denk ik Tong uitsteken