mooi die staart
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) zonder bit dus, gaan rijden, het ging niet in de lessen, allemaal trekken enzo. Ik vind het erg sielug voor hem dus gewoon met halster gereden en dat ging wel beter. HIj bleef maar sterk in de mond en ik probeer vvaak uit om hem een stukje teugel te geven '(lucht geven)' en dan blijft ie nog steeds sterk.. maar dat kan aan dat evt tandje liggen.....
)
). Dat paard krijgt nooit de kans om even op zichzelf te lopen oid. Gooi hem af en toe lekker los, geef hem wat ruimte zonder dat er iemand op zit, laat hem zelf zijn gekkigheid er maar uitgooien. Ik rijd ook een arabiertje dat erg vervelend is als ik haar voor het rijden niet eerst even longeer. Ze moet haar ei gewoon even kwijt voor ze aan het werk moet. Verder kunnen we je niet helpen denk ik, dan zouden we je moeten zien rijden op hem.Rosielover schreef:Ik snap niet wat er erg aan COEN is hij is juist super cool jipppie
Groetjes Iris
Ps: Hij was zat 22 mei weer super lief met rijden
) en nu steekt ie sinds donderdag (20 mei) z'n hoofd allemaal omhoog, net ofdat hij het benauwd heeft.