Wauw, wat leuk ik herken de omgeving, omdat ik daar ben geweest met het Peerdespul!
Echt leuk rijden daar! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

pokoloco schreef:(jammer dat op een reactie waarin een tip gegeven wordt zo negatief en vooral agressief gereageerd wordt. Het is als opbouwende kritiek bedoeld (neem ik aan) en neem het iig zo op, bespaard een boel ergenis!)
pokoloco schreef:(jammer dat op een reactie waarin een tip gegeven wordt zo negatief en vooral agressief gereageerd wordt. Het is als opbouwende kritiek bedoeld (neem ik aan) en neem het iig zo op, bespaard een boel ergenis!)

Bedankt! Hier ben ik het helemaal mee eens, als je niet eens wilt nadenken wat het beste is voor je paardje of niet dan ben je in mijn ogen geen paard waardig. Wij zijn tenslotte verantwoordelijk voor het leven van je paard, de meeste dingen die wij met onze paarden doen zijn al zo onnatuurlijk laten we dan op zijn minst proberen het zo natuurlijk/prettig mogelijk voor ons paard te maken.

tamary"]
[quote="pokoloco schreef:(jammer dat op een reactie waarin een tip gegeven wordt zo negatief en vooral agressief gereageerd wordt. Het is als opbouwende kritiek bedoeld (neem ik aan) en neem het iig zo op, bespaard een boel ergenis!)
Bedankt! Hier ben ik het helemaal mee eens, als je niet eens wilt nadenken wat het beste is voor je paardje of niet dan ben je in mijn ogen geen paard waardig. Wij zijn tenslotte verantwoordelijk voor het leven van je paard, de meeste dingen die wij met onze paarden doen zijn al zo onnatuurlijk laten we dan op zijn minst proberen het zo natuurlijk/prettig mogelijk voor ons paard te maken.

Wietskuh schreef:WOW wat doet iedereen hier F*cking irri!!! hahah.. k bedoel waar is al die comentaar voor nodig!!!![]()
en ik kan et weten dat dat allemaal neit nodig is.. et PAARDJUH heeft het super goed Bij geartsje.. dus... want ik was ook mee op vakantie.. en we doen heus geen dingen waar het paard last van heeft.. en steffen was VET ontspannen tijdens de rit altijd oortjes vrolijk naar voren..!! hij was echt super lief..!!![]()
en trouwens.. wil iedereen erom denken wat hij zegt.. soms kunnen woorden heel raar vallen!! en er is neits minder dan ruzie, en stomme discusiies die eigenlijk helemaal neit nodig zijN, en nergens op slaan!!!
K HouW van Tjitske!! ze is mien popkuh!! SNEL BETER worden hoorz..
ya