Weekendje havelte met de paardjes!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

zilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:37

Wat een leuke paardjes

Wauw, wat leuk ik herken de omgeving, omdat ik daar ben geweest met het Peerdespul! Haha! Echt leuk rijden daar!

geartsje17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 12:26

pokoloco schreef:
(jammer dat op een reactie waarin een tip gegeven wordt zo negatief en vooral agressief gereageerd wordt. Het is als opbouwende kritiek bedoeld (neem ik aan) en neem het iig zo op, bespaard een boel ergenis! Lachen )

Bedankt! Hier ben ik het helemaal mee eens, als je niet eens wilt nadenken wat het beste is voor je paardje of niet dan ben je in mijn ogen geen paard waardig. Wij zijn tenslotte verantwoordelijk voor het leven van je paard, de meeste dingen die wij met onze paarden doen zijn al zo onnatuurlijk laten we dan op zijn minst proberen het zo natuurlijk/prettig mogelijk voor ons paard te maken.
[/quote]

Natuurlijk wil ik wel tips aan nemen. Maar het gaat er mij om, dat ze in het eerste bericht het alleen maar over die slof heeft en niet 1keer wat over de foto's heeft gezegt. En ik heb niet om tips gevraagt.

En kheb de slof niet eens strak gehad onder de rit, die heb ik er maar wat bij laten hangen, dus hij heeft er onder de rit geen last van gehad.

geartsje17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 12:27

Bedankt voor jullie leuke reacties.

Wedny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:08

pokoloco schreef:
(jammer dat op een reactie waarin een tip gegeven wordt zo negatief en vooral agressief gereageerd wordt. Het is als opbouwende kritiek bedoeld (neem ik aan) en neem het iig zo op, bespaard een boel ergenis! Lachen )

Bedankt! Hier ben ik het helemaal mee eens, als je niet eens wilt nadenken wat het beste is voor je paardje of niet dan ben je in mijn ogen geen paard waardig. Wij zijn tenslotte verantwoordelijk voor het leven van je paard, de meeste dingen die wij met onze paarden doen zijn al zo onnatuurlijk laten we dan op zijn minst proberen het zo natuurlijk/prettig mogelijk voor ons paard te maken.
[/quote]

Wedny----->Nou blijkbaar kunnen jullie 2 niet goed lezen deze paardjes hebben het heel erg goed. En als jullie dan denken het beter te weten denk het dan maar gewoon hoor want echt jullie kunnen van deze foto's niet aflezen hoe goed of hoe 'slecht'ze et bij ons hebben. Sneu dat jullie zo doen wij vragen gewoon om een leuke reactie op ons leuk en gezellig goed verzorgd weekendje weg en dan dit echt zonde van jullie en mijn tijd maarja. Ik zou zeggen hou het lekker bij jezelf Lips are sealed

Wicked2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:13

ik vind het friesje wat mager? kan dat ziet er wel leuke wandeling uit! zou ik ook wel willen doen

geartsje17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 21:15

marahorse schreef:
ik vind het friesje wat mager? kan dat ziet er wel leuke wandeling uit! zou ik ook wel willen doen

Klopt de fries is een beetje mager, maar dat komt door de tanden, de tandarts komt er deze week weer bij en dan kan ie weer lekker groeien.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 21:24

pokoloco schreef:

Verantwoordlijk zijn voor het leven van je paard betekent ook verantwoordelijk zijn voor zijn/haar Veiligheid. En er zijn helaas paarden waarbij je daarvoor onder sommige omstandigheden bepaalde hulpmiddelen nodig hebt.

Het leven is helaas niet zwart/wit, het bestaat voor het grootste gedeelte uit grijs.

geartsje17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 21:26

Verantwoordlijk zijn voor het leven van je paard betekent ook verantwoordelijk zijn voor zijn/haar Veiligheid. En er zijn helaas paarden waarbij je daarvoor onder sommige omstandigheden bepaalde hulpmiddelen nodig hebt.

Het leven is helaas niet zwart/wit, het bestaat voor het grootste gedeelte uit grijs.[/quote]

Hier ben ik het helemaal mee eens!!

Wedny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:18

tamary"]
[quote="pokoloco schreef:

Het leven is helaas niet zwart/wit, het bestaat voor het grootste gedeelte uit grijs.
[/quote]
Dankjewel hier zie je tenminste wat wijze woorden OK dan!

Wedny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 19:27

Afbeelding
Hier de hele tong foto hahahaha

Wietskuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 20:02

WOW wat doet iedereen hier F*cking irri!!! hahah.. k bedoel waar is al die comentaar voor nodig!!! Verward

en ik kan et weten dat dat allemaal neit nodig is.. et PAARDJUH heeft het super goed Bij geartsje.. dus... want ik was ook mee op vakantie.. en we doen heus geen dingen waar het paard last van heeft.. en steffen was VET ontspannen tijdens de rit altijd oortjes vrolijk naar voren..!! hij was echt super lief..!! *LOL*

en trouwens.. wil iedereen erom denken wat hij zegt.. soms kunnen woorden heel raar vallen!! en er is neits minder dan ruzie, en stomme discusiies die eigenlijk helemaal neit nodig zijN, en nergens op slaan!!!

K HouW van Tjitske!! ze is mien popkuh!! SNEL BETER worden hoorz.. Knipoog

Wedny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 22:04

Wietskuh schreef:
WOW wat doet iedereen hier F*cking irri!!! hahah.. k bedoel waar is al die comentaar voor nodig!!! Verward

en ik kan et weten dat dat allemaal neit nodig is.. et PAARDJUH heeft het super goed Bij geartsje.. dus... want ik was ook mee op vakantie.. en we doen heus geen dingen waar het paard last van heeft.. en steffen was VET ontspannen tijdens de rit altijd oortjes vrolijk naar voren..!! hij was echt super lief..!! *LOL*

en trouwens.. wil iedereen erom denken wat hij zegt.. soms kunnen woorden heel raar vallen!! en er is neits minder dan ruzie, en stomme discusiies die eigenlijk helemaal neit nodig zijN, en nergens op slaan!!!

K HouW van Tjitske!! ze is mien popkuh!! SNEL BETER worden hoorz.. Knipoog

you go girl/ Lovers ya