Jill en Sunn vliegen vooruit!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Jill en Sunn vliegen vooruit!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 22:56

Jammer deze reacties TS. Je laat vooral jezelf kennen. Ik vind het een hele leuke combinatie, maar deze foto’s/optoming doet ze geen recht. Maar vreet vooral je kaasvlinders. Verslik je er niet in :)

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-24 22:58

Ik heb het wel afgeleerd om ons te verdedigen. Een klein handje mensen vind het leuk om ze te zien groeien en een groot deel kan er nog steeds niet mee leven dat wij niet alleen perfectie delen maar ook de mindere dingen.

Zo hebben we inderdaad wel is een minder mooi beeld en zo zal er ook zeker genoeg zijn om aan te werken zoals ik al eerder zei het is zeker niet perfect.

Ik ben wel trots dat zij met deze pony de baan doorkomt.

Berdien ik eet, vreten doen we hier niet. Over jezelf laten kennen gesproken. Ik ben vrij kalm en hecht weinig waarde aan opmerkingen zonder inhoud. Deel iets om het te verbeteren of een mogelijkheid tot verbetering en je hebt me.
Laatst bijgewerkt door GabberGill op 30-08-24 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 22:59

Oortjes erop zegt niets, ik kan je foto's laten zien van paarden met een vreselijke pain-face maar alsnog de oortjes er op.

Ik vraag me gewoon af waarom spoortjes als ze er toch niet bij kan?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-24 23:00

Captain schreef:
Oortjes erop zegt niets, ik kan je foto's laten zien van paarden met een vreselijke pain-face maar alsnog de oortjes er op.

Ik vraag me gewoon af waarom spoortjes als ze er toch niet bij kan?

Ja maar mijne hebben geen pain face dus totaal niet relevant

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 23:02

Dat klopt zie ik ook niet.
Ga je m'n vraag nog beantwoorden of niet? ;) Ik ben gewoon nieuwsgierig naar de reden van de sporen. Die hebben zo toch geen nut?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 23:05

Het is een kind van 9. Ik begrijp dat jullie allemaal Olympisch kampioen zijn, maar je kunt niet van een kind van 9 verwachten dat ze ook professioneel rijdt. Ik ben maar een domme ex recreatie ruiter en menner., gelukkig heb ik er geen verstand van

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 23:19

GabberGill schreef:
Ik heb het wel afgeleerd om ons te verdedigen. Een klein handje mensen vind het leuk om ze te zien groeien en een groot deel kan er nog steeds niet mee leven dat wij niet alleen perfectie delen maar ook de mindere dingen.

Zo hebben we inderdaad wel is een minder mooi beeld en zo zal er ook zeker genoeg zijn om aan te werken zoals ik al eerder zei het is zeker niet perfect.

Ik ben wel trots dat zij met deze pony de baan doorkomt.

Berdien ik eet, vreten doen we hier niet. Over jezelf laten kennen gesproken. Ik ben vrij kalm en hecht weinig waarde aan opmerkingen zonder inhoud. Deel iets om het te verbeteren of een mogelijkheid tot verbetering en je hebt me.

Je hebt je afgeleerd om je te verdedigen. Maar blijft wel topics maken en hapt er, naar mijn mening, vrolijk op los. Oké. Nu met een kaasvlinder.

Je vraagt er dan ook wel een beetje om.
Ik moet er beetje om lachen. Want het heeft toch altijd een bepaalde toon.

Je hebt trouwens een gaaf paard! En dat meen ik oprecht.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-24 23:26

Ik plaats sowieso en dat heb ik al meerdere keren uitgelegd. Ik zal ook blijven plaatsen. Verder zou ik mezelf hier volop kunnen verdedigen waarom ik dingen doe zoals ik ze doe. Ik kan ook vertellen dat ik ook wel zie dat hier nog werk aan de winkel is. Eigenlijk kan ik zoveel zeggen en doen maar weet je over een maand plaats ik een topic met dezelfde optoming maar een beter beeld.

Alleen maar perfectie delen kan niet en helemaal niet als je begint met onzekere ritten en daar het verloop van deelt.

Oooh en bedankt!
Het is zeker een gaaf paard. We zijn ook erg blij met onze oma.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 00:06

Berdien schreef:
Jammer deze reacties TS. Je laat vooral jezelf kennen. Ik vind het een hele leuke combinatie, maar deze foto’s/optoming doet ze geen recht. Maar vreet vooral je kaasvlinders. Verslik je er niet in :)

Ik sluit me helemaal aan bij Berdien. De laatste tijd vond ik TS sympathiek reageren, maar nu verval je wel weer in je oude gedrag.
Er worden hier gewoon normale en oprechte vragen gesteld. Waarom dan zo reageren?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-24 00:09

Cayenne schreef:
Berdien schreef:

Ik sluit me helemaal aan bij Berdien. De laatste tijd vond ik TS sympathiek reageren, maar nu verval je wel weer in je oude gedrag.

Als ik sympathieke commentaren krijg reageer ik zeker sympathiek terug. Krijg ik afbrandend commentaar zonder inhoud reageer ik inderdaad niet leuk, maar afbranden zonder inhoud is ook niet leuk he.

Zoals ik al zei
Kom met commentaar om het te verbeteren en je hebt me. Heb je alleen commentaar maar onderbouw je het niet en wil je alleen wijzen op wat wel eens een heel heftig punt kan zijn dan heb ik niet eens zin om te reageren.
Laatst bijgewerkt door GabberGill op 31-08-24 00:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 00:11

Dat is een gevolg van actie -> reactie.
Er worden hier veelal gewoon normale en oprechte vragen gesteld.
Als jij dan op een passief agressieve manier reageert, dan krijg je daar reactie op.

Maar ik denk dat we in cirkeltjes gaan, want dit is niet de eerste keer en het zal ook niet de laatste keer zijn gok ik.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 31-08-24 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-24 00:12

Cayenne schreef:
Dat is een gevolg van actie -> reactie.
Er worden hier veelal gewoon normale en oprechte vragen gesteld.
Als jij dan op een respectloze manier reageert, dan krijg je daar reactie op.

Maar ik denk dat we in cirkeltjes gaan, want dit is niet de eerste keer en het zal ook niet de laatste keer zijn gok ik.

Oooooh ik begon

Sorry

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 00:12

I rest my case :')
Succes verder! Je hebt leuke paarden :)

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-24 00:14

Cayenne schreef:
I rest my case :')
Succes verder! Je hebt leuke paarden :)

Zeker en ze worden alleen maar leuker en het wordt alleen maar mooier met meer ontspanning en goede momenten.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 09:46

Wat een misselijke reacties op een jong kind zeg gatverdamme. Ik vind dat het al best netjes gaat. Ok de sporen ben ik met de andere eens, die zou ik weglaten, maar verder? Geruk, gepluk, ik zie het niet. Ja een iets sterkere binnen hand, maar zijn jullie allemaal perfect?
Ik zie hier mensen reageren die ook topics plaatsen waar soms mijn nekharen ook van overeind gaan, en maar commentaar op een ander!

Ik vind dat ze het voor een jong kind hartstikke leuk doet, en met lessen wordt het vast alleen maar beter!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 09:53

Over die sporen kan ik wel zeggen dat als Sun daar onterecht mee geprikt zou worden dat ze dit echt niet zou accepteren, daar is ze teveel merrie voor. :+

Als ze er dus vrolijk mee rondrijden dan worden ze dus gewoon goed of niet gebruikt. Sowieso is rijden met een spoortje geen dierenmishandeling.

Opbouwend commentaar lijkt me geen probleem maar de manier waarop sommige mensen hier reageren komt minder leuk over en zorgt er imo niet voor dat iemand open gaat staan voor de boodschap.

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 09:54

Tazzey schreef:
Billy schreef:
Stoer allemaal kind is nog geen 10. Stelletje toetsenbordhelden

Dus omdat het een kind is mag je niet zeggen dat het niet goed is wat ze doet? Dat gaat vast een fijn resultaat geven in de toekomst.
Maar goed, deze reactie verbaasd me dan weer totaal niet.

Laten we vooral rukken, plukken en onbalans promoten. Zullen we wel afspreken dat we dan ook geen kritiek meer hebben op de top als er weer een paard met blauw aangelopen tong rondloopt, want dat is wat we de jeugd leren omdat we ze vooral niet mogen leren dat iets niet goed is.

Ts, sterkte. Met deze houding kom je vast erg ver. Wellicht kun je je gram nog even op TikTok halen?

Als jij zo graag een kind verteld wat er allemaal mis gaat, verwacht ik wel dat je zelf ook foto's deelt van jouw rijden. Huidig en vroeger. Als dat dan geen perfectie is, focus aub op je eigen rijden en niet dat van een kind. Op deze jonge leeftijd is het in mijn ogen belangrijker dat ze plezier hebben en een band opbouwen met de pony. Ze moeten op school al allemaal nieuwe einsteins zijn, laat ze dan met hun hobby lekker lol hebben

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 09:57

Zo misselijk zijn de reacties toch niet? Degene die er als eerst over begon (sorry weet even naam niet) had een aanvallende toon, maar verder lees ik het gewoon als geïnteresseerde vragen. TS reageerde meteen alsof ze heel erg aangevallen werd waardoor het "commentaar" flink opgeblazen wordt.

Ik vind het verder knap rondgereden voor een meisje van 9, dat had ik zeker niet gekund op die leeftijd. :)

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 10:02

:o ...ik heb het topic met een half oog doorgelezen.

Wat mij op hippisch vlak trof was de opmerking "Ze zit goed voor een kind van negen."
Ik heb geen flauw idee wat dit betekent.
Je hebt als mens een paar uur nodig om je een beweging 'eigen' te maken.
(En ja, je balans houden op een bewegend paard is ook een beweging.)
Een goede houding is snel aangeleerd bij een beginner.

Dit meiske is een bofferd: ze hoeft niet in een beginnersles haar problemen zelf op te lossen, ze heeft één op één begeleiding.
(Dan verwacht ik :o een correcte houding en zit.)

Ja, "ze komt er heus wel", dat doen de meeste mensen tenslotte. Maar wat mij trof was het mis-idee dat een goede houding jaaaaren werk zou kosten.

Ik hoor tot diegenen die 'remmen' door hun navel naar binnen te nemen, dat de pony het soms op een lopen zet lijkt me net niet alleen een kwestie van het karakter van het dier, maar ook van houding en zit.
Laatst bijgewerkt door Janneke2 op 31-08-24 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 10:03

Ik snap de reacties over "een kind afbranden" gewoon niet. En de opmerkingen over "misselijke" ( :') ) reacties al helemaal niet. Het kind wordt niet afgebrand. Mama plaatst foto's en er worden tips gegeven en vragen gesteld aan mama, niet aan het kind. Bovendien zal het kind zelf niet hebben gedacht "hey laat ik eens even die sporen aandoen en een bitloze optoming eraan hangen."

Ik vind je reacties niet fijn, TS. Cayenne legt het goed uit. Als jij je kind en pony zo op Bokt zet kun je niet verwachten dat er allemaal hosanna reacties komen.

De vorige foto's (en reacties) die ik eerder zag met Frits vond ik wel fijn. Maar ook ik vind dit geen fijn plaatje om te zien.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 10:09

Nou ik wou dat ik zo kon zitten en rondrijden toen ik 9 was..ben wel benieuwd naar foto's van iedereen die hier reageert toen ze 9 waren te paard. :+ Eens kijken wat we daar allemaal op aan kunnen merken. }:)

Natuurlijk zijn er verbeterpunten, waar en bij wie zijn deze niet? Het is de toon die de muziek maakt en zo'n geheel nutteloze reactie over sporen zet die toon op een verkeerde manier.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 10:17

Het gaat toch niet om wat de mensen die hier reageerden deden toen ze 9 waren?

TS plaatst een topic en ja daar krijg je reacties op. Ik zie wat berichten die vragen waarom de sporen eraan hangen, want ze kan er niet bij met haar benen. Lijkt mij toch een prima vraag? Die overigens niet beantwoord wordt.

Het klopt dat de toon de muziek maakt. Kijk naar de spottende reacties van TS en point proven.

Die kleine wordt nergens aangevallen. Er worden alleen vragen gesteld. Ik weet niet of ze sinds kort een groeispurt gehad heeft of niet trouwens maar eerlijk gezegd vind ik d'r beter op Frits staan op de foto's die ik de laatste keren zag. Of op de reus van mama. :j

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 10:33

Kijk eens naar je eigen bericht, er staat helemaal niks positiefs in.

Het gaat er om dat mensen een perfect beeld verwachten van een 9 jarig kind.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 11:28

Elisa2 schreef:
Het gaat er om dat mensen een perfect beeld verwachten van een 9 jarig kind.

Maar dat zegt toch niemand?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 11:46

Dat zegt inderdaad niemand, dat verwacht ook niemand.