Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GabberGill schreef:Ik heb het wel afgeleerd om ons te verdedigen. Een klein handje mensen vind het leuk om ze te zien groeien en een groot deel kan er nog steeds niet mee leven dat wij niet alleen perfectie delen maar ook de mindere dingen.
Zo hebben we inderdaad wel is een minder mooi beeld en zo zal er ook zeker genoeg zijn om aan te werken zoals ik al eerder zei het is zeker niet perfect.
Ik ben wel trots dat zij met deze pony de baan doorkomt.
Berdien ik eet, vreten doen we hier niet. Over jezelf laten kennen gesproken. Ik ben vrij kalm en hecht weinig waarde aan opmerkingen zonder inhoud. Deel iets om het te verbeteren of een mogelijkheid tot verbetering en je hebt me.
Berdien schreef:Jammer deze reacties TS. Je laat vooral jezelf kennen. Ik vind het een hele leuke combinatie, maar deze foto’s/optoming doet ze geen recht. Maar vreet vooral je kaasvlinders. Verslik je er niet in
Cayenne schreef:Berdien schreef:Jammer deze reacties TS. Je laat vooral jezelf kennen. Ik vind het een hele leuke combinatie, maar deze foto’s/optoming doet ze geen recht. Maar vreet vooral je kaasvlinders. Verslik je er niet in
Ik sluit me helemaal aan bij Berdien. De laatste tijd vond ik TS sympathiek reageren, maar nu verval je wel weer in je oude gedrag.
Cayenne schreef:Dat is een gevolg van actie -> reactie.
Er worden hier veelal gewoon normale en oprechte vragen gesteld.
Als jij dan op een respectloze manier reageert, dan krijg je daar reactie op.
Maar ik denk dat we in cirkeltjes gaan, want dit is niet de eerste keer en het zal ook niet de laatste keer zijn gok ik.
Tazzey schreef:Billy schreef:Stoer allemaal kind is nog geen 10. Stelletje toetsenbordhelden
Dus omdat het een kind is mag je niet zeggen dat het niet goed is wat ze doet? Dat gaat vast een fijn resultaat geven in de toekomst.
Maar goed, deze reactie verbaasd me dan weer totaal niet.
Laten we vooral rukken, plukken en onbalans promoten. Zullen we wel afspreken dat we dan ook geen kritiek meer hebben op de top als er weer een paard met blauw aangelopen tong rondloopt, want dat is wat we de jeugd leren omdat we ze vooral niet mogen leren dat iets niet goed is.
Ts, sterkte. Met deze houding kom je vast erg ver. Wellicht kun je je gram nog even op TikTok halen?