Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dee_Es schreef:Voor de M1 zat alles al aardig vol dacht ik.
Ik heb me inmiddels toch ook maar ingeschreven, sta op de wachtlijst dus nu is het afwachten.
Afhankelijk van mijn starttijden wil ik best een keer schrijven. Zijn er bepaalde dagen dat er nog veel mensen gezocht worden?
Rubi_ schreef:Een vraagje! Ik heb vaker meegedaan aan de Almelose Ruiterdagen, maar dat was altijd 1 dag. Dit jaar ga ik voor het eerst meerdere dagen (met 2 overnachtingen) heen. Mijn paard komt in de tent stallen te staan.
Hebben jullie nog tips, dingen waar ik aan moet denken om mee te nemen voor in de stallen?
En ik heb bijvoorbeeld geen concourskast. Hoe doen andere mensen dit met zadel en spullen bij de stal? Ligt dat allemaal open en bloot, of breng je dat terug naar je auto?
DylanWin schreef:Vrijdag start de 56e editie van de Almelose Ruiterdagen! Eén van Nederlandse oudste en grootste paardensportevenementen. Wij zijn nog haastig op zoek naar mensen die het leuk vinden om achter de bar te staan en we zoeken nog schrijvers. Meer informatie? App: 06-36097509
Romyhendrikx schreef:Vorig jaar fotografeerde Ton van Foto4U bij de dressuurringen