Ik verbaas me alleen net als anderen dat nu hij weer terug is, je dochter er toch weer op zit. Je geeft aan dat je een grens hebt maar ik vraag me wel af waar die grens dan ligt. Als je dochter het oprecht tof vindt om op hem te klimmen en de uitdaging aan te gaan, dan snap ik het. Maar dat zie ik op de een of andere manier niet, ik kan me natuurlijk vergissen.
Als hij haar zo regelmatig met d'r derriere in de grond werpt, moet het toch een keer klaar zijn? Sterker nog, jullie hebben hem naar België gedaan. Jammer dat het daar niet werkte zoals je hoopte trouwens. Maar met een pony kun je zoveel meer doen dan alleen erop klimmen. (en met 80 km per uur er weer af donderen

Wat ik wil zeggen is: als ze het echt oprecht zelf graag wil en er plezier aan beleeft, dan zou ik het begrijpen dat je haar er nog op laat. Maar ook al heb ik geen kinderen en wil ze ook niet, als ik een dochter zou hebben en een pony als Frits dan zou ik denk ik een andere keuze maken - of haar in bubbeltjesplastic wikkelen.