Wij staan er ook met een stand met ons magazine, en het nieuwe Horse Agility boek. Ik ben benieuwd naar de Horse Agility wedstrijd die we mee gesponsord hebben in hal B. Daar staan we ook met de stand, dus ik hoop dat ik er iets van meekrijg.
Haha dat is lief! Ze verwachten wel dat het nog drukker wordt dan vorig jaar, er waren in de voorverkoop al een heel stuk meer kaarten verkocht. Dus ben benieuwd!
Leuk! Ik ben er na jaren van afwezigheid weer een keer bij. Ik denk dat de laatste keer een jaar of 4 geleden alweer is. Ik ben op zoek naar een gezonde ruwvoerbrok/slobber voor mijn tut van een pony en verder ga ik mijn best doen om zo min mogelijk uit te geven
Jaa van Equinemarkt zijn we er ook weer bij Zelfde stand als Amanda, we mogen weer delen Super veel zin in! Ik ga ook mijn best doen een aantal shows en clinics te volgen zodat ik daar een mooi fotoverslag van kan maken
Odetje92
Geplaatst: 11-04-24 10:01
manzano schreef:
Ik heb niet een heel vol programma. Al die shows vind ik niks. Helaas vallen de dingen die ik wel interessant vind bijna allemaal tegelijk.
Same heb echt nog even keuze stress over een aantal die tegelijk gepland staan
NorwayFjord
Geplaatst: 11-04-24 10:17
Haha hele planningen hier, leuk Ik ga uiteraard de clinics bekijken en op de foto zetten waar mijn vriendin in meerijdt, verder zie ik wel waar ik terecht kom en tijd voor heb Ik heb iig geen geld om uit te geven dus dat scheelt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 11-04-24 10:49
Je mag om 09.30 het foodcourt al op, ze verwachten idd drukte, zeker in de ochtend.
Ik ben er ook weer bij! In hal A met een demo 'oefeningen uitbouwen met clickertraining' en 's middags ben ik jurylid bij de Horse agility competitie. Super leuk! Daarnaast sta ik met een stand in Hal A, waar je de meest geschikte voerbeloning voor jouw paard kunt komen selecteren.
Ik ben er ook weer met een stand in hal B Demo's is leuk maar soms overlap en dan moet je kiezen. Heb er weer zin in en het weer wordt ook goed zo te zien.
Ik vind het programma en de stands (zijn 160 stands deze keer ) heel interessant. Ik vind het bijna jammer dat ik er zelf met een stand sta en niet de hele dag rond kan lopen
Ik denk dat het gras om te parkeren wel droog genoeg zal zijn. Morgen heel de dag zon en wind dus dan zou het toch goed moeten kunnen drogen. En ik hoorde van Eveline dat ze wel iets aan de parkeerplaats (weides) gedaan hebben (dat het sneller droogt) sinds de dramatische Horse Event in 2017 toen vrijdags iedereen vast zat met zijn auto en de zaterdag daardoor niet door kon gaan (wij stonden er toen ook met een stand, was echt niet leuk). Horse Event is het jaar daarna naar Vijfhuizen verhuist.
Het wordt in ieder geval mooi weer zaterdag Wel zo fijn voor degenen die buiten staan.
minouesmee
Geplaatst: 11-04-24 20:00
Leuk om te lezen dat iedereen er zin in heeft! Hier ook nog met de laatste dingen bezig voor de stand, morgen nog even de bus inladen en dan zijn wij er klaar voor!
Ja daar ben ik ook benieuwd naar. Heb op horse event nog gekocht. Had toen de grote en kleine bij elkaar. Nu wil ik eigenlijk een bak met kleine en bak met grote snoepjes