Speciaal voor mijn naamgenoot.... Na 3 dagen in de auto te hebben gezeten zijn we nu vlakbij Sevilla. Hier blijven we 9 nachten. Nog even het dichtstbijzijnde plaatsje verkend genaamd Carmona. Ook al genoten van heerlijke tapas.
Shirley
Geplaatst: 23-02-24 23:37
Dat vind ik nou eens lief
En wat is het daar mooi! Dat lijkt me geen straf om daar een poosje te moeten blijven
Wat een geweldig avontuur gaan jullie aan Veel plezier!
Ik heb je zojuist toegevoegd op Facebook. We kennen elkaar niet, maar ik vind het heel tof om jullie reis te kunnen volgen. Wellicht doe ik ook wat inspiratie op voor een eigen vakantie.
als voormalig dorpsgenoot heb ik je ook toegevoegd op Facebook, het lijkt me heel leuk je reis te volgen
Sure_lee
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-24 10:44
Het topic is weer van toepassing. Vanaf eind mei waren we weer in NL. Maar zaterdag vertrekken we voor 3 maanden naar Bonaire om daar op een hond te passen. Dus moet ik Roos en Anton weer missen. Wel erg genoten de afgelopen tijd!
Gaaf hoor dat jullie dat zo doen! Ga je daar dan wel werken of nu niet? En je hebt echt hele leuke paarden! Geniet altijd van jullie foto's het plezier spat eraf
Dank je wel. Dat is leuk om te horen. Ik heb nog geen werk plannen. Wel wat ideeën. Ook voor vrijwilligers werk. En ik ga waarschijnlijk paarden masseren op een ranch. Maar we gaan gewoon kijken of we iets leuks zien om te doen en of we daar behoefte aan hebben.