Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anouk_H schreef:Ohjaa dan staan er nog wel genoeg paarden om te bekijken hoor! Wij willen er om 8:00 zijn als het net wat licht begint te worden. Vorige keer echt in het donker gegaan maar daar hebben we dit jaar geen zin in
denisesilver schreef:Is het de moeite om vanmiddag na het werk nog te gaan? Zou om 16:00 uur daar zijn dan…
Edit: is enkel om een rondje over de markt te doen, niet om te kopen.
anjali schreef:Anouk_H schreef:Ohjaa dan staan er nog wel genoeg paarden om te bekijken hoor! Wij willen er om 8:00 zijn als het net wat licht begint te worden. Vorige keer echt in het donker gegaan maar daar hebben we dit jaar geen zin in
Waarom beginnen die paarden markten eigenlijk altijd zo vroeg, eigenlijk midden in de nacht, dat het nog stikdonker is ????
MallyBelly schreef:Toch wel behoorlijke prijzen, paar echt wel leuke maar weinig aanvoer. Wij zijn al naar huis.
Foto's lukken nog niet, upload laat weer afweten..denisesilver schreef:Is het de moeite om vanmiddag na het werk nog te gaan? Zou om 16:00 uur daar zijn dan…
Edit: is enkel om een rondje over de markt te doen, niet om te kopen.
Nee dan moet alles al weg zijn.
MarjanB schreef:Ik kan helaas niet ivm werk. Maar mocht er iemand voor de handel een leuke merrie kopen en weer willen verkopen? Ik zoek een merrie of ruin tussen 110 en 135 als gezelschap. Mocht iemand wat tegenkomen, hoor ik het graag! Mag best iets werk aan zitten.
Oh en lage prijsklasse
VisibreTeam schreef:Aanvoer was matig, prijzen hoog.
Wel leuke paarden bij!
Even bij een 5 jarige staan kijken, interessante prijs, maar met monsteren flinke hanentred. Leuke 3 jarige vos merrie, 5.000
Superleuk tinker hengstje van 7, 1650
Dus heel wisselend
[ [url=m/zdDIPe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3h603Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8vS5DB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3AILDv.jpg]Afbeelding[/url] ]