Wauw! Die 3e foto is echt fantastisch! En wat doet Brisingr zijn naam eer aan op deze foto's!
DieL_Zor
Geplaatst: 26-08-23 00:48
Wauw, just wauw. Wat een intens gave kruising en wat een prachtige combi en aankleding. De kracht van het open veld maakt de setting ook nog net meer compleet dan dat je vaak ziet, de kracht in eenvoud. Heel erg tof gedaan.
Wauw! Wat een gave foto's! Foto 3 is echt fantastisch! Jammer dat je net te laat bent voor de Bokt Fotobokaal 2023, want daar was foto 3 een goede foto voor geweest!
Jullie zijn zo stoer! Wat een pech hadden we die dag zeg, met de pinken net een dag in de wei er naast, en dan gaan ze nog uitbreken ook Maar jullie hebben het echt heel goed opgepakt, en wat is Briesje fotogeniek zeg! En dat steigeren doet hij onwijs knap, ziet er echt heel stoer uit. En ik ben blij dat ik de nieuwe groothoeklens mee had! Even wennen met het handmatig scherpstellen en toch gek om eens zo dicht bij een paard te staan bij het foto's maken, maar ik vind de foto's erg tof geworden!
Het tuig is echt een cool contrast op zijn zwarte vachtje
boemel
Geplaatst: 26-08-23 08:59
Gave foto's, jullie zien er geloofwaardig uit als een viking!
Signe
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-23 09:01
Neon schreef:
Stoer hoor! Gaaf dier ook. Hoe groot is hij?
Hij is ongeveer 1.45 recent niet meer gemeten.
Hevonen
Geplaatst: 26-08-23 09:01
Prachtige foto's, mooie outfit! Nummer 3 is echt spectaculair!
Signe
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-23 09:04
Man wat een reacties Hartelijk dank iedereen en met name ook richting de fotografie want ze is echt steengoed en ik ben dik verwend met haar.
@Runa, ook ik had mijn twijfels. Vooral omdat ik helemaal niet van geverfd leer houdt ipv indringverf. Maar ik ben er erg blij mee! Het hoofdstel is al flink toegetakeld en wordt alleen maar mooier, de rest is nog wat netjes
Marilu
Geplaatst: 26-08-23 09:12
Ook van mijnentwege een dikke 'wauw !' bij deze beelden ! Het is allemaal net echt En ik zou jou niet graag tegenkomen 'in den doenker' (zoals ze hier bij ons zeggen ) : je ziet er uit als een echte warrior ! Auditie doen als er nog eens een Vikings-reeks van start gaat, zou ik zeggen !