Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mijn eigen SGW B debuut paar jaar terug in Lisse gereden, hopelijk dit jaar weer van de partij
Darragh schreef:En de groeten van Drakie!

inclusief het hoofdstel, waar ik uiteraard ook maar een van heb in het kader van minimalisme, mijn carbon footprint en ander millieu impact beperken arm zijn is nog nooit zo makkelijk geweest om als moral high horse te gebruiken
Het was heel ff wennen maar Henk pakt het goed op, zou zo best een B proefje durven te rijden
alleen buiging bij korter draaien was wat minder en met wijken loopt die dan soms zo'n beetje dwars door de buitenteugel heen.

Art_Ificious schreef:Wauw wat een knapperd.
Wat is Henkie zijn afstamming? Hij lijkt zo hard op een paardje van een vriendin. Die is tevens ook niet zo heel groot.
exacte afstamming is Dynamo (v. Andiamo) x Hornet Rose Fly_high schreef:niet alleen in NederlandHij is gewoon dertien-in-een-dozijn KWPN springgefokt dus ja er lopen vanzelfsprekend heel wat vergelijkbare bruine paarden in Nederland rondexacte afstamming is Dynamo (v. Andiamo) x Hornet Rose
ik ben van het kleine België