Oh, wat moet dat meisje gelukkig zijn met zo'n leuke, brave pony ! En dat dan ook nog eens lekker gewoon aan huis ! Daar zou ik ook voor getekend hebben als kind Maar, ik ben niet in een paardenfamilie geboren, dus ik heb wat langer moeten wachten om pony te kunnen rijden
Marilu, die luxe heb ik ook nooit gehad. Ook ik ben stik jaloers op mijn kinderen die mogen leven in zo’n omgeving met zoveel dieren!
Senna, ja haar vorige eigenaresse heeft haar van de fokker en daarna is ze bij mij terecht gekomen. De vorige eigenaresse heb ik ook nog contact mee. Officieel heet ze Lisanne in haar paspoortje
Deze update maakt ook plaats voor Suzan met onze andere paarden. Want Suzan wordt steeds groter en heeft geen angst haha.
Even een foto van een gedeelte van onze paardenvriendinnen; Met de koningin in het midden natuurlijk!
De meeste ritjes moesten tegenwoordig ook gedeeltelijk in de bak. Ondanks dat mama de buitenritjes veel gezelliger vond. De hond uitlaten is vaak ook pony en kind uitlaten haha.
Dizzy mocht mee naar de opvang! Want bij het dierenthema laat Suzan graag haar Dizzy zien.
Weer even lekker kopje koffie drinken bij papa en mama
Binnen zetten gebeurd tegenwoordig altijd te paard…
Het nieuwe paard, Fair, werd meteen uitgetest
En op mama’s rijpaard, Unique
Het eerste sprongetje was een feit
En ook het andere rijpaard van mama, Gali, werd ingenomen De cap kan lastig zijn, maar selluf doen Als Suzan ‘s avonds het licht in de bak ziet, dan moet ze erheen