Buitenrit op het Nederlandse trekpaard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:18

ApplePapple schreef:
fohadie schreef:
Leuke fotos hoor. Ik zou hier ook graag eens willen rijden, maar ik kan geen site met info vinden, alleen Facebook? Zo ben ik benieued wat het kost en hoe lang de ritten zijn?

In Zutphen bij de shires heb ik ook een keer gereden. Toen reed ik op een tank van 2m6!! Maar die leeft niet meer begreep ik.

Er is alleen een Facebook pagina inderdaad maar je mag ook mij een pb sturen en dan geef ik je het nummer.
Wel alleen appen naar dat nummer, mijn moeder houdt niet zo van bellen ;-)

Ik heb dit topic ook door gestuurd naar mijn moeder (die begeleidt die ritten) en vind het kei leuk dat jullie zo enthousiast zijn over de gemaakte ritten!!!

Wat leuk dat het je moeder is die dit doet. Jammer alleen dat ik nergens meer info kan vinden. Ik kan helaas niet appen en ik heb geen Facebook. Zouden de prijzen ook in dit topic vermeld kunnen worden? En hoe lang de ritten zijn?

Zertab

Re: Buitenrit op het Nederlandse trekpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 13:20

Ik stuur je wel een pb :)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:22

Zertab schreef:

Thanks!

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:45

Leuke foto's TS!

dierenfan schreef:
Gelukkige eigenaar van 2 prachtige blonde belgen hier. Beiden met staart overigens. Couperen van de staart mag gelukkig al jaren niet meer. Wij willen zelf geen belgen zonder meer. Hoewel onze oudste van 8 jaar erg weinig kan met zijn zeer zware, volle staart. De jongste kan z'n staart wel goed gebruiken.
Wij rijden ook veel met ze en ook aangespannen. Daarnaast ook best wat grondwerk zoals weides en bak slepen en bomen slepen in het bos. Vooral bij het sleepwerk kan een staart lekker onhandig over de lijnen komen maar dat is kwestie van wennen. Gebeurd bij de oudste zelden omdat die niet zulke zwaaiende bewegingen kan maken. Ik vind een kale kont er echt niet uit zien.

Even uit nieuwsgierigheid. Zou het uitdunnen van de staart dan niet helpen? Of zeg ik iets heel doms?

MareVeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:51

Zertab schreef:

Zou ik die ook mogen? Ik heb ook geen FB en zou ook graag een rit plannen, al dan niet met wat andere bokkers samen :)

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 13:55

MareVeer schreef:
Zertab schreef:

Zou ik die ook mogen? Ik heb ook geen FB en zou ook graag een rit plannen, al dan niet met wat andere bokkers samen :)

Je mag mij ook een pb sturen... mijn moeder organiseert die ritten en dan kan ik jullie in contact brengen met elkaar ;-)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 14:35

Waarom niet gewoon in dit topic vermelden? Er zijn toch geen geheimen?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-22 14:42

fohadie schreef:
Waarom niet gewoon in dit topic vermelden? Er zijn toch geen geheimen?

Daar ga ik niet over :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 15:05

Uit mijn hoofd €60pp voor de ritten van 2 tot 2,5 uur.

MareVeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-22 15:22

Mars schreef:
Uit mijn hoofd €60pp voor de ritten van 2 tot 2,5 uur.

Da's mooi.
Ik wil binnenkort een rit plannen, zijn er bokkers die zin hebben om mee te gaan?

rusty886

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 00:23

ik wil wel alleen kan pas vanaf mei/juni volgend jaar ben aan het studeren

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 08:23

annepaardoes schreef:
Leuke foto's TS!

dierenfan schreef:
Gelukkige eigenaar van 2 prachtige blonde belgen hier. Beiden met staart overigens. Couperen van de staart mag gelukkig al jaren niet meer. Wij willen zelf geen belgen zonder meer. Hoewel onze oudste van 8 jaar erg weinig kan met zijn zeer zware, volle staart. De jongste kan z'n staart wel goed gebruiken.
Wij rijden ook veel met ze en ook aangespannen. Daarnaast ook best wat grondwerk zoals weides en bak slepen en bomen slepen in het bos. Vooral bij het sleepwerk kan een staart lekker onhandig over de lijnen komen maar dat is kwestie van wennen. Gebeurd bij de oudste zelden omdat die niet zulke zwaaiende bewegingen kan maken. Ik vind een kale kont er echt niet uit zien.

Even uit nieuwsgierigheid. Zou het uitdunnen van de staart dan niet helpen? Of zeg ik iets heel doms?

We hebben daar wel over nagedacht en nagevraagd maar het uitdunnen zou wel gewicht schelen echter niet de functie verbeteren. De staart van de oudste is qua aanzet ook heel anders dan van de jongste daar zou ook verschil in zitten.