Ontslag internationale Springstal na enkele dagen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 14:57

Meissie, ik ben het met mijn voorgangers eens. Werken zou je nu even niet eens aan moeten denken. Ga verwerken wat je meegemaakt hebt en zoek psychische hulp om je eigenwaarde op te krikken.

Ik herken een deel van wat je schrijft wbt werken in de paardenwereld en dat het een rare en harde wereld kan zijn. Echter lees ik ook tussen de regels dat je eigenwaarde al laag was en deze mensen dat haarfijn aangevoeld hebben. Ik weet dat het moeilijk is als je jong bent maar juist af en toe goed van je afbijten is zo belangrijk. Zeker in deze wereld waar het anders al snel van kwaad tot erger gaat.

Zoek hulp, laat je omscholen en verbaas je over hoe netjes er met je omgegaan wordt in andere sectoren later. ;-)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 15:04

Jeetje.. wat een verhaal :knuffel:

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 15:33

Verschrikkelijk!

Heb ook medelijden met de paarden die bij zulke mensen staan.

Ik had m recht in het gezicht uitgelachen en gezegd: doe het zelf, ik ga!

En direct mijn ouders gebeld om me op te komen halen.

Maar ik ben dan ook harder en zou zoiets niet accepteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 19:07

AnnaFrisian schreef:
Omdat ik in de financiële problemen kwam en er van overtuigd was dat ik te dom was om te werken , ben ik uiteindelijk in de prostitutie gaan werken achter de ramen om zo toch mijzelf financieel te kunnen redden. Toen de corona kwam ben ik hier noodgedwongen uitgestapt en na de lockdown lukte het me niet meer om terug te keren , ik kon op het op één of andere manier niet meer .

Dit soort werk vergt wel heel veel van je zelfvertrouwen.
Hoezo kon je dat wel?
Tussen de paarden heb je dat dus niet?

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 20:02

Héél herkenbaar :(:) . Stuur me gerust een pb.
En ik zou ver wegblijven van het paardenwereldje, op werkvlak dan.

AnnaFrisian

Re: Ontslag internationale Springstal na enkele dagen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-22 20:57

allereerst bedankt voor alle lieve reacties ! wat doet me dat ontzettend goed ! even ter kennisgeving en verduidelijking : het is absoluut niet mijn verwachting dat jullie mij gaan helpen of zelfs 'redden' hoor (: ik hoop dan ook niet dat het leek alsof ik een hulpvraag hier bij bokt heb neergelegd (: ik begrijp heel goed dat een internetforum daar niet toereikend genoeg voor is (: overigens mijn excuses dat ik vooral de schaduwkant van de paardenhouderij naar voren heb laten komen , uiteraard weet ik dat er vast en zeker goede stallen zijn ! bij deze mijn rectificatie (:

AnnaFrisian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-22 21:00

Nielojram schreef:
AnnaFrisian schreef:
Omdat ik in de financiële problemen kwam en er van overtuigd was dat ik te dom was om te werken , ben ik uiteindelijk in de prostitutie gaan werken achter de ramen om zo toch mijzelf financieel te kunnen redden. Toen de corona kwam ben ik hier noodgedwongen uitgestapt en na de lockdown lukte het me niet meer om terug te keren , ik kon op het op één of andere manier niet meer .

Dit soort werk vergt wel heel veel van je zelfvertrouwen.
Hoezo kon je dat wel?
Tussen de paarden heb je dat dus niet?

begrijpelijke vraag. weet je wat het is Nielojram , je neemt achter de ramen doorgaans een andere identiteit aan. Je hebt een werknaam , je ziet er door het rode licht eigenlijk altijd mooi uit , en op een bepaalde manier kan het je ook zelfvertrouwen geven omdat mensen jou uitkiezen. Daarnaast heb je om de scherpe randjes er af te halen vaak natuurlijk ook verdovende middelen tot je beschikking .

Rox87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 21:03

Elisa2 schreef:
Zoek hulp, laat je omscholen en verbaas je over hoe netjes er met je omgegaan wordt in andere sectoren later. ;-)

Dit dus.. ben inmiddels 14 jaar uit het paardenwereldje. Wat een verademing en ik verbaas mij soms nog wel eens over de verschillen.

TS, ik hoop dat je de kracht kunt vinden om aan jezelf te werken en de moed om ander werk te zoeken wat bij je past en waar je je thuisvoelt. Zodat je je in de toekomst net als ons kunt verbazen ;)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 21:13

AnnaFrisian schreef:
allereerst bedankt voor alle lieve reacties ! wat doet me dat ontzettend goed ! even ter kennisgeving en verduidelijking : het is absoluut niet mijn verwachting dat jullie mij gaan helpen of zelfs 'redden' hoor (: ik hoop dan ook niet dat het leek alsof ik een hulpvraag hier bij bokt heb neergelegd (: ik begrijp heel goed dat een internetforum daar niet toereikend genoeg voor is (: overigens mijn excuses dat ik vooral de schaduwkant van de paardenhouderij naar voren heb laten komen , uiteraard weet ik dat er vast en zeker goede stallen zijn ! bij deze mijn rectificatie (:

Daar hoef je toch geen excuses voor aan te bieden :) Ik denk dat we allemaal wel weten dat er ook goede stallen bestaan, alleen vind ze maar. Als je al zoveel slechte ervaringen opgedaan hebt zoals jij, denk ik persoonlijk dat het voor jou fijner zou zijn om iets anders te gaan doen.

veranadautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 21:20

Hoe dan ook de reactie van die (baas)is ver van netjes geweest. Een nieuw iemand laat je a de kamer zien waar ze verblijven en b geef je een korte rondleiding over het bedrijf en de regels