Stop jezelf te verdedigen tegen mensen die je niet eens kent

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zebrastreep schreef:Mooie shoot!
Volgens mij hebben een aantal mensen niet helemaal door dat je ook paadjes hebt lopen door de hei en als je vanuit een bepaalde hoek fotografeert het lijkt alsof je in de hei staat. Had anders wel een voorbeeld maar mijn foto's van de hei shoot zijn nog niet bewerkt dus vindt het dan niet zo netjes om ze al te delen.
Althans genoeg foto's waar je denkt ze staan in de hei maar dan staan ze op een kaal stuk met zand
Zebrastreep schreef:Mooie shoot!
Volgens mij hebben een aantal mensen niet helemaal door dat je ook paadjes hebt lopen door de hei en als je vanuit een bepaalde hoek fotografeert het lijkt alsof je in de hei staat. Had anders wel een voorbeeld maar mijn foto's van de hei shoot zijn nog niet bewerkt dus vindt het dan niet zo netjes om ze al te delen.
Althans genoeg foto's waar je denkt ze staan in de hei maar dan staan ze op een kaal stuk met zand
_San87_ schreef:Zebrastreep schreef:Mooie shoot!
Dat hebben mensen wel door. Maar mensen hebben ook door dat het veulen wel van de paden af ging. Wat ook door TS bevestigd is.
nine1987 schreef:Noem 't gezeik.. De Nederlandse natuur is kwetsbaar en we hebben er al niet veel van..
tita schreef:Je moet gewoon niet liegen
SSB geeft daar geen toestemming voor, jammer dat je dat zegt
En SSB reageert niet binnen week op je mail of telefoon
Verder heeft cayenne gelijk maar dat mag niet gezegd worden
cursebreaker schreef:Ik houd zelf wel van wat extreem bewerken en vind de sfeer en bewerkingen grotendeels echt mega tof bij deze foto's. Zitten echt onwijs sprekende foto's tussen en de kleuren en composities vind ik echt waanzinnig gaaf gedaan. Kwestie van smaak gewoon ook denk ik. De een houd er wel van, de ander niet. Maar belangrijker is vooral dat je er uiteraard zelf blij mee bent. Ik snap in ieder geval wel dat je er blij mee bent en het wilt delen