tita schreef:Die heeft geen karperrug hoor, laatje niet zomaar alles wijs maken.
Wel heeft ze opgetrokken buik en ik vind jaar slecht in de bespiering zitten en te mager maar ik zie paarden liever voller dan de ribben.
Wel korte rug en aftellende kruis maar met trainen kom je heel ver.
Eerst maar eens lekker wennen
Ik vind het ook geen karperrug. Denk eerder dat het komt omdat ze haar buik zo optrekt. En ze is idd echt te mager en niet goed bespierd.
Hopelijk gaan jullie samen veel plezier hebben
. Wat is haar afstamming? Ze ziet er heel Amerikaans uit. Laat de kniebanden ook even checken als je toch iemand laat komen, daar kan e.e.a. aan pijntjes uit komen. Heel veel plezier met haar!
ze gaat het super hebben bij jou! Over een paar maanden is ze een heel ander paard, ze is nog super jong en liefde en een goed management kunnen heel veel voor een paard doen. Veel geluk en plezier samen

Ik ben heel benieuwd hoe ze eruit ziet over pakweg 2 jaar!
Gefeliciteerd en veel plezier met haar! 
) . Ze staat op deze foto's inderdaad erg opgetrokken, want het was allemaal wel erg spannend voor haar
). Ze werken 2x per week tot aan bijna hun maximale kunnen, 1x per week een rustig rondje onder het zadel of voor de sulky. Daarbij opgeteld dat niemand haar leuk vond, en ze dus naast de trainingen niet veel extra aandacht en liefde heeft gekregen. Ik heb haar letterlijk gisteren van mijn werk opgehaald, dus ik vind het niet zo heel raar dat ze nog geen mooie, zachte open blik heeft.
) zijn allemaal super lief, werkwillig maar relaxed in het hoofd
Wil ook nog even toevoegen dat ik zelf hippoloog ben (dierwetenschapper) en ik dus zeer objectief naar mijn paard kan kijken en dit allemaal helemaal geen nieuwtjes voor mij zijn. Ze krijgt uiteraard een gedetailleerd voedingsschema op maat gemaakt met fokus op ruwvoer, evenals haar andere behoeftes. In Zweden mogen paarden pas vanaf hun 5e de endurance sport in. Dus we hebben nog 1.5 jaar om het lekker rustig aan te doen, lol te hebben, en haar langzaam om te scholen. Dus geen zorgen