Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ineke2 schreef:Het zadel ligt zo te zien echt prima.
Wat een prachtige foto’s in een schitterende omgeving! Welk gebied is dat?
robbie88 schreef:Wat een prachtige kleuren en foto's. Wat fijn dat hij zo braaf was met de foto's maken.
Ik weet dat het geen @ work is, maar je zou wat meer op je billen mogen zitten, ipv je voorkantje. Ik heb zelf ook die neiging en [***] daar altijd hard aan, en merk ook dat als ik echt op mijn billen in het middelpunt van mijn zadel zit, mijn paard fijner in balans onder mij kan bewegen. Voor mij werkt af en toe rijden met franklinballen daarin heel fijn.
Geniet met je mooie paard!
Django_Mette schreef:Dit is nou zo'n paard waarvan ik zeg: prins op het witte paard, laat die prins maar zitten en geef mij het paard maar mee
En dat roze
MyWishMax schreef:Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat je wat voorover gekanteld zit, aan de andere kant is dat bij jong dier buiten ook wel fijn om wat verlicht te zitten bijna. (Niet de echte verlichte zit, maar die draf foto) Snap je wat ik bedoel?
Het staat hem goed zeg, icm hoofdstel ook.
Mooie combinatie zo! En dan moet hij nog zoveel uitzwaren haha!
Marigo schreef:Gave foto’s! Wat ontwikkelt hij mooi de laatste maanden! Ik volg je op insta en sinds een paar maanden lijkt hij echt van een jochie naar stoere hengst te zijn getransformeerd. Prachtige bovenlijn!
LunarEclipse schreef:Wat een gave foto's, hele mooie match met de heide zo. Je ziet ook als je er op zit en er naast staat hoe blij je met hem bent, echt leuk!
Latino is zelf ook echt een plaatje!
Rocamor schreef:Wat groeit hij mooi uit.
En tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik ook heel erg geobsedeerd was door jouw prachtige, rode en dikke haar. Haalde bijna de aandacht van je paard af.
nee, absoluut niet!Citaat:Echt een pennypaard, veel plezier met hem
miramii schreef:Ooh wauw wat een dier. Ik had je eerste topic over hem ook al gevolgd, zo leuk om de ontwikkeling te zien dan! Wekeromsezand is prachtig, ik had er geen idee van dat je daar mocht rijden, goed om te weten gezien het vlakbij is!
Echt een pennypaard, veel plezier met hem