PRE hengst Latino tussen de bloeiende heide

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tones

Re: PRE hengst Latino tussen de bloeiende heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 17:21

Prachtige foto’s!
En wat ben je slank. Knap gedaan.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 17:35

Wat prachtig! Echt heel erg geslaagd!

Het zadel lijkt mij gewoon goed te liggen voor zover je dat kan zoen op foto's. Ik zou hem juist niet naar voren willen hebben ivm schouders. Ik gok dat die ook flink aanwezig zijn! En de achterkant lijkt mij juist te vertekenen door dekje en bontje, die komen wat verder naar achteren, zadel niet in mijn ogen? Ik luister dan ook gewoon naar mijn zadelmaker :j als je al iets erover wilt zeggen op foto's moet je andere foto's zien.

Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat je wat voorover gekanteld zit, aan de andere kant is dat bij jong dier buiten ook wel fijn om wat verlicht te zitten bijna. (Niet de echte verlichte zit, maar die draf foto) Snap je wat ik bedoel? :=
Het staat hem goed zeg, icm hoofdstel ook.

Mooie combinatie zo! En dan moet hij nog zoveel uitzwaren haha!

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 18:35

Wat een super mooi paard! En rijden ziet er super fijn en ontspannen uit! Mooi duo zijn jullie samen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 21:59

Hij wordt steeds mooier, echt een sprookjespaard! <3

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 22:04

Wauw... Wat zijn jullie prachtig samen :j
Mooie foto's van een prachtige combinatie.

Marigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 22:33

Gave foto’s! Wat ontwikkelt hij mooi de laatste maanden! Ik volg je op insta en sinds een paar maanden lijkt hij echt van een jochie naar stoere hengst te zijn getransformeerd. Prachtige bovenlijn!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 22:38

Django_Mette schreef:
Dit is nou zo'n paard waarvan ik zeg: prins op het witte paard, laat die prins maar zitten en geef mij het paard maar mee <3

En dat roze <3

Echte Mannen dragen Roze :D

Alleen zo jammer dat 3/4 NL over de jank gaat van Echte Mannen....

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 23:00

Prachtige foto's <3

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 09:03

Ik vind hem zo knap he! echt een stoer paard.

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 09:11

Super mooi paard! :D

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 09:18

Hengsten zijn het fijnste om mee te werken, leuk dier en heel erg mooi gemaakte foto’s!

hasufel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 09:45

Ze zijn ontzettend mooi geworden! Geweldige combi zijn jullie

divided

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 10:49

Wat een gave foto's, hele mooie match met de heide zo. Je ziet ook als je er op zit en er naast staat hoe blij je met hem bent, echt leuk!
Latino is zelf ook echt een plaatje! <3

Castellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 11:02

Guapos!!!

Roze staat jullie goed :D
Superleuk om jullie te volgen, hier en op insta

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 11:05

Wat groeit hij mooi uit.

En tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik ook heel erg geobsedeerd was door jouw prachtige, rode en dikke haar. Haalde bijna de aandacht van je paard af.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-22 14:21

Wat een lieve reacties, dank jullie wel allemaal! :*

Ineke2 schreef:
Het zadel ligt zo te zien echt prima.
Wat een prachtige foto’s in een schitterende omgeving! Welk gebied is dat?

Dit is het Wekeromse Zand, op 20 minuten stappen van stal af. Echt zo'n geluk mee! _O_

robbie88 schreef:
Wat een prachtige kleuren en foto's. Wat fijn dat hij zo braaf was met de foto's maken.
Ik weet dat het geen @ work is, maar je zou wat meer op je billen mogen zitten, ipv je voorkantje. Ik heb zelf ook die neiging en [***] daar altijd hard aan, en merk ook dat als ik echt op mijn billen in het middelpunt van mijn zadel zit, mijn paard fijner in balans onder mij kan bewegen. Voor mij werkt af en toe rijden met franklinballen daarin heel fijn.
Geniet met je mooie paard!

Tips mogen natuurlijk altijd! Ik ben me er van bewust dat ik teveel op m'n doos (voorkantJE? eww! :')) zit en daar [***] ik hard aan maar heb op jonge leeftijd al 2 rugoperaties ondergaan en voorover zitten is er zo ingeslopen omdat ik dan geen pijn had. Maar ik wordt er zeer regelmatig op gewezen door m'n instructrise dus ooit zit ik rechtop. :') Ik ga die franklinballen eens googlen. :))

Django_Mette schreef:
Dit is nou zo'n paard waarvan ik zeg: prins op het witte paard, laat die prins maar zitten en geef mij het paard maar mee <3

En dat roze <3

Die prins heb ik al! <3 (Foto van vorig jaar)
Afbeelding

MyWishMax schreef:
Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat je wat voorover gekanteld zit, aan de andere kant is dat bij jong dier buiten ook wel fijn om wat verlicht te zitten bijna. (Niet de echte verlichte zit, maar die draf foto) Snap je wat ik bedoel? :=
Het staat hem goed zeg, icm hoofdstel ook.

Mooie combinatie zo! En dan moet hij nog zoveel uitzwaren haha!

Ja ik heb mijn beugels ook nog een gaatje te kort voor het mooi nu, inderdaad voor iets makkelijker balans mocht hij wegschieten of ineens raar gaan doen. Maar uiteindelijk gaan die natuurlijk wel weer een gaatje langer. Dan zal rechtop zitten ook wel makkelijker gaan. :j

Marigo schreef:
Gave foto’s! Wat ontwikkelt hij mooi de laatste maanden! Ik volg je op insta en sinds een paar maanden lijkt hij echt van een jochie naar stoere hengst te zijn getransformeerd. Prachtige bovenlijn!

Ja het gaat ineens hard! :oo Misschien dat de hormonen nu pas beginnen te tonen ofzo? En hij is natuurlijk wat meer aan het [***], dus de spieren komen er ook langzaam op. :j Leuk dat je ons volgt! <3

LunarEclipse schreef:
Wat een gave foto's, hele mooie match met de heide zo. Je ziet ook als je er op zit en er naast staat hoe blij je met hem bent, echt leuk!
Latino is zelf ook echt een plaatje! <3

Ik ben zo blij en dankbaar voor alles! <3 Vriendin had voor de eerste keer mijn camera vast en twijfelde of de foto's wel gelukt waren. Heb aangegeven dat die foto's niet belangrijk zijn, en ik al gewoon heel blij ben met hoe goed hij alles doet (stilstaan aan een fotohalster, stilstaan met opzadelen en opstijgen op 'vreemd' open terrein en dat hij ohz ook zo goed luistert!) en dat die ervaring me waardevoller is dan foto's! :j

Rocamor schreef:
Wat groeit hij mooi uit.

En tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik ook heel erg geobsedeerd was door jouw prachtige, rode en dikke haar. Haalde bijna de aandacht van je paard af.

_O- Dank je wel! :):)

Rubs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 16:28

Zo, jij hebt een braaf paard zeg, daar mag je zeker trots op zijn. Ik vind je er netjes opzitten. Kan me voorstellen dat het nog best spannend was

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 17:03

Wauw super leuke foto’s zeg <3

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 17:40

Ooh wauw wat een dier. Ik had je eerste topic over hem ook al gevolgd, zo leuk om de ontwikkeling te zien dan! Wekeromsezand is prachtig, ik had er geen idee van dat je daar mocht rijden, goed om te weten gezien het vlakbij is! :)

Echt een pennypaard, veel plezier met hem

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 19:27

Citaat:
nee, absoluut niet!
Dit hengstje is zo braaf, daar hij zeer goed begeleid wordt, zijn mens hem goed begrijpt en hem geeft wat hij nodig heeft, en hij zichzelf mag zijn én hij plooibaar is (hij giert (nog) niet vd hormonen).
MAAR dit zelfde paard is echt wel aanwezig en bij minder goede aanpak zou hij kunnen veranderen!

miramii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 19:51

Ik bedoelde een paard dat qua uiterlijk zo in de penny kan haha. De paardenposters die je vroeger in je kamer had hangen. ;)

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 09:01

Jeetje, wat is hij in positieve zin veranderd! Wat wordt ie nog meer mooi als dat ie al was.
En wat groeien jullie als combinatie, zo'n mooi ontspannen beeld om te zien!

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-22 16:48

Wat een hunk! Hij wordt echt paard zo he. En zo leuk dat hij zo braaf is, doen jullie goed <3

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-22 10:40

Dank jullie wel! :*

miramii schreef:
Ooh wauw wat een dier. Ik had je eerste topic over hem ook al gevolgd, zo leuk om de ontwikkeling te zien dan! Wekeromsezand is prachtig, ik had er geen idee van dat je daar mocht rijden, goed om te weten gezien het vlakbij is! :)

Ja!! Bij dat crossterrein de vijfsprong kun je langs het crossterrein naar een heel groot gedeelte bos, maar je kunt ook waar mensen de trailer parkeren door het hek heen en daar is een route van zo'n 12/13 km!